Ανακοίνωση
Το Ινστιτούτο Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης (Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε), στο πλαίσιο των επιστημονικών του δράσεων για την επιμόρφωση και την προσωπική και επαγγελματική ενδυνάμωση του ΕΕΠ-ΕΒΠ και εκπαιδευτικών στον χώρο της εκπαίδευσης, συνδιοργανώνει ένα κύκλο διαδικτυακών σεμιναρίων:
Ομάδα προσωπικής ανάπτυξης “ΑΚΟΥΩ – ΘΕΩΜΑΙ – ΔΡΩ”
Συντονίστρια και εισηγήτρια η κα Aνδριάνα Δελέγκου, Κοινωνική λειτουργός – Εμψυχώτρια
Ο στόχος των σεμιναρίων είναι η αυτογνωσία και η βελτίωση των διαπροσωπικών σχέσεων δηλαδή η επαγγελματική και προσωπική ενδυνάμωση εντός και εκτός σχολικού πλαισίου.
Μέσα στην ομάδα τα μέλη θα έχουν την ευκαιρία να χτίσουν ένα κλίμα εμπιστοσύνης στο οποίο θα μπορούν να μοιραστούν, να εκφραστούν καθώς επίσης να επικοινωνήσουν και να αλληλεπιδράσουν ελεύθερα με σεβασμό και ενσυναίσθηση. Η ενσυναίσθηση στο χώρο εργασίας είναι πολύ σημαντική καθώς βελτιώνει τις κοινωνικές δεξιότητες και προωθεί τη σύνδεση.
Ακόμα, τα μέλη θα βελτιώσουν τις δεξιότητες επικοινωνίας, θα μάθουν να εκφράζουν τα συναισθήματά τους (θετικά και αρνητικά), θα ενισχύσουν τη θετική στάση στη ζωή, θα αποφορτιστούν, θα ανακουφιστούν από το άγχος και όλα τα προβλήματα της καθημερινότητας με στόχο να ενδυναμωθούν. Όλα τα παραπάνω έχουν άμεσο αντίκτυπο και στην επαγγελματική τους ενδυνάμωση (λήψη αποφάσεων, επαγγελματική ανάπτυξη, αυτονομία, αυτοαποτελεσματικότητα). διότι η αυτογνωσία προάγει εκείνες τις δεξιότητες που αποτελούν προϋπόθεση για τη συνεργατική και διεπιστημονική προσέγγιση.
Με αφορμή τις ιστορίες, τα παραμύθια και διάφορες βιωματικές δράσεις, οι επαγγελματίες θα εξερευνήσουν τον εσωτερικό τους κόσμο αλλά και τις σχέσεις με τους γύρω τους.
Το πρόγραμμα απευθύνεται σε επαγγελματίες, οι οποίοι εργάζονται στην εκπαίδευση (ψυχολόγους, κοινωνικούς λειτουργούς, λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές, φυσικοθεραπευτές, σχολικούς νοσηλευτές, εκπαιδευτικούς και ειδικό βοηθητικό προσωπικό) με εφαρμογή σε κάθε δομή.
Η κάθε συνάντηση θα διαρκεί περίπου 2ώρες, όπου οι πρώτες τρεις θεματικές ενότητες θα πραγματοποιηθούν διαδικτυακά μέσω της πλατφόρμας zoom, ενώ η τέταρτη συνάντηση δια ζώσης στην Αλεξανδρούπολη.
1η συνάντηση Κυριακή 10 Μαρτίου 2024, στις 11.00 π.μ. : Πιστεύω και αγαπώ τον εαυτό μου. Ανακαλύπτω τα ταλέντα μου, ενισχύω την αυτοεκτίμησή μου, πιστεύω στην αξία μου (συνεμψύχωση με την κοινωνική λειτουργό Δέσποινα Χατζηδρόσου).
2η συνάντηση Σάββατο 13 Απριλίου 2024, στις 11.00 π.μ.: Άγχος και φοβίες στην καθημερινότητα (συνεμψύχωση με την ψυχολόγο Ευγενία Τραγάκη).
3η συνάντηση Σάββατο 18 Μαΐου 2024, στις 11.00 π.μ.: Διαχείριση διαφορετικότητας, συγκρούσεων, αλλαγών (συνεμψύχωση με την κοινωνική λειτουργό Γεωργία Μπουλμέτη).
4η συνάντηση Σάββατο 1 Ιουνίου 2024, στις 11.00 π.μ δια ζώσης, στην Αλεξανδρούπολη: Ενεργητική ακρόαση και επικοινωνία (συνεμψύχωση με την λογοθεραπεύτρια Λαμπριάνα Τσιακπίνη).
Ο μέγιστος αριθμός κάθε ομάδας είναι 40 άτομα και θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας. Η διάρκεια της κάθε συνάντησης είναι 120΄ και θα δοθούν βεβαιώσεις παρακολούθησης. Το κόστος της κάθε συνάντησης ανέρχεται στα 10 € , ενώ για τους/ τις συναδέλφους/ισσες, οι οποίοι/ες θα παρακολουθήσουν και τις τέσσερις συναντήσεις το συνολικό κόστος είναι 35 €.
Η κάθε θεματική ενότητα είναι αυτοτελής και ανεξάρτητη έτσι ώστε ο/η κάθε συμμετέχοντας/ουσα μπορεί να δηλώσει από μία έως τέσσερις συναντήσεις.
Δήλωση συμμετοχής https://forms.gle/G4qFpDAC4kvzguVTA
Για την συμμετοχή σας παρακαλούμε να καταβάλλεται, στον παρακάτω λογαριασμό, το αντίστοιχο ποσό ανάλογα με τις συναντήσεις τις οποίες έχετε επιλέξει στην ηλεκτρονική φόρμα συμμετοχής. Στη συνέχεια θα θέλαμε να στείλετε με email (imegee@hotmail.com) την απόδειξη του καταθετηρίου με το όνομά σας στο θέμα. Να σημειωθεί ότι η οικονομική συμμετοχή είναι προς ενίσχυση των δράσεων του επιστημονικού φορέα και οι συνεμψυχωτές δεν έχουν καμία οικονομική απολαβή.
ALPHA IBAN: GR3701401940194002002003664 ΟΝΟΜΑ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΜΕΛΕΤΩΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΩΝ ΓΕΝΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.)/ I.S.RE.GE.S.E.
Σας περιμένουμε!
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑΣ
Η Ανδριάνα Δελέγκου, γεννήθηκε το 1983 στην Πάτρα και σπούδασε Κοινωνική Εργασία στο Τμήμα Κοινωνικής Διοίκησης του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης. Πραγματοποίησε μεταπτυχιακές σπουδές στο Διατμηματικό Διαπανεπιστημιακό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών “Κοινωνικο – πολιτισμική εκπαίδευση και κατάρτιση εμψυχωτών”, Κατεύθυνση Κοινωνική και πολιτισμική εκπαίδευση, στο Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης. Παρακολούθησε επίσης το Εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Ετερότητα στο Σχολείο και στην Κοινωνία”, 450 ωρών, ΚΕΔΙΒΙΜ Δ.Π.Θ. και έλαβε το Πιστοποιητικό Παιδαγωγικής και Διδακτικής Επάρκειας.
Απασχολήθηκε στο Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων στο έργο “Ενέργειες υποστήριξης μειονοτικού μαθητικού πληθυσμού με ιδιαίτερα προβλήματα”, στα Κινητά Κ.Ε.Σ.Π.Ε.Μ. Κομοτηνής, στην Εποπτεία Πρακτικής Άσκησης στην κατεύθυνση της Κοινωνικής Εργασίας ως διδάσκουσα σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 5 του Π.Δ. 407/80 (ΦΕΚ 112/80τ. Α΄), στο Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης, στην Ειδική Αγωγή (ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Ν. ΡΟΔΟΠΗΣ – ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ, Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΛΕΞ/ΠΟΛΗΣ).
Συντόνισε εποπτικά σεμινάρια στην Αλεξανδρούπολη με τίτλο “Το μονοπάτι της εμψύχωσης: ο λόγος ως γέφυρα” για επαγγελματίες και φοιτητές. Συμμετείχε σε έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το Τμήμα Κοινωνικής Διοίκησης και αφορούσε την αξιολόγηση των προγραμμάτων «Βοήθεια στο Σπίτι». Διεξήχθη σε όλους τους Δήμους του Ν. Αχαΐας καθώς και στην περιφέρεια της Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (Νομοί Έβρου, Ροδόπης, Ξάνθης και Καβάλας). Επίσης στην έρευνα που υλοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (Π.Ο.Υ.) με την ευθύνη του Ερευνητικού Πανεπιστημιακού Ινστιτούτου Ψυχικής Υγιεινής (ΕΠΙΨΥ). Διεξήχθη σε Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια του Ν. Ροδόπης και Ξάνθης τον Μάρτιο του 2010 και αφορούσε τον τρόπο ζωής και την υγεία των εφήβων-μαθητών. Ανέλαβε τον συντονισμό της έρευνας καθώς και επισκέψεις σε σχολεία. Ακόμα στην έρευνα που υλοποιήθηκε υπό την αιγίδα του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (Π.Ο.Υ.) με την ευθύνη του Ερευνητικού Πανεπιστημιακού Ινστιτούτου Ψυχικής Υγιεινής (ΕΠΙΨΥ). Διεξήχθη σε αντιπροσωπευτικό δείγμα σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης το διάστημα Ιανουάριος – Απρίλιος 2014 και είχε ως στόχο τη μελέτη της συμπεριφοράς και των στάσεων των εφήβων μαθητών που αφορούν στην υγεία και τον τρόπο ζωής. Ανέλαβε τον συντονισμό της έρευνας καθώς και επισκέψεις σε σχολεία. Τέλος συμμετείχε στην Οργάνωση και Συντονισμό της Επιστημονικής Έρευνας του ΕΠΙΨΥ με τίτλο “Πανελλήνια έρευνα για τις συμπεριφορές που συνδέονται με την υγεία των εφήβων – μαθητών” σε 6 σχολεία του Νομού Ροδόπης (Μάρτιος – Μάιος 2018).
Συμμετείχε με ανακοινώσεις σε συνέδρια και ημερίδες. Είναι συγγραφέας παιδικών παραμυθιών ένα από τα οποία εκδόθηκε το 2018 με τίτλο “Ο Βρασίδας ο Ατσίδας στο διαδίκτυο” από τις εκδόσεις Μιχάλης Σιδέρης.
Έχει έναν γιο. Ζει με την οικογένειά της στην Κομοτηνή και εργάζεται στη Γραμματεία του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών με τίτλο “Κοινωνική Εργασία στην Εκπαίδευση – Ένταξη Ετεροτήτων” στο Τμήμα Κοινωνικής Εργασίας Δ.Π.Θ.