Τετάρτη 6 Οκτωβρίου 2021

Υποβολή επίσημου αιτήματος της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. για απόσπαση των μελών του Δ.Σ. του Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε. στο οικείο επιστημονικό όργανο για τις ανάγκες εργασίας του κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά (2021-2022)

Αθήνα, 06/10/2021

                                                                        Αρ. Πρωτ. : 41α

                                                                                                                        Προς:

- Την Υπουργό ΥΠΑΙΘ κα. Ν. Κεραμέως

- Την Υφυπουργό ΥΠΑΙΘ κα. Ζ.  Μακρή  

                                                         -Την Γενική Διευθύντρια Προσωπικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης κα. Μ. Δόκου      

   - Το Αυτοτελές Τμήμα Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π. του Υ.ΠΑΙ.Θ

(Προϊσταμένη κα. Νεκταρία Φυτουράκη)

- Διεύθυνση ΕΑΕ, Προϊστάμενο κ. Ι. Ζυμβρακάκη

 

Θέμα: «Υποβολή επίσημου αιτήματος της  Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.  για απόσπαση των μελών του Δ.Σ. του Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε. στο οικείο επιστημονικό όργανο για τις ανάγκες εργασίας του κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά (2021-2022)»

Αξιότιμες κα. Υπουργέ και κα. Υφυπουργέ,

Όπως γνωρίζετε η Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής (Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α), αποτελεί το δευτεροβάθμιo συνδικαλιστικό φορέα του Ειδικού Εκπαιδευτικού και του Ειδικού Βοηθητικού προσωπικού (Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π.) που υπηρετεί με μόνιμο διορισμό ή ως αναπληρωτές στην Ειδική και Γενική Εκπαίδευση καθώς και στα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ.. Παράλληλα με τις Δ.Ο.Ε. και Ο.Λ.Μ.Ε., εργαζόμαστε άοκνα για την προαγωγή των προδιαγραφών της δημόσιας εκπαίδευσης με γνώμονα το βέλτιστο συμφέρον του συνόλου των εκπαιδευτικών κοινοτήτων που υπηρετούν τα μέλη μας.  

Η Ομοσπονδία υποστηρίζει και διεκδικεί με κάθε τρόπο τα δέοντα, με σκοπό την ενίσχυση του θεσμού της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης,  όσον αφορά υπηρεσιακά και πρακτικά θέματα για τη διασφάλιση της ποιότητας του υποστηρικτικού έργου των μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ σε ωφελούμενους μαθητές και γονείς.

Το Ινστιτούτο Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης (Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε.), ο επιστημονικός φορέας της Ομοσπονδίας, με τη μορφή αστικής μη κερδοσκοπικής εταιρείας,  παράγει και αναπτύσσει έργο, υπό το πρίσμα όλων των επιστημονικών αντικειμένων του εκπαιδευτικού, ειδικού εκπαιδευτικού και ειδικού βοηθητικού προσωπικού, μέσα από τεκμηριωμένες προτάσεις και καινοτόμες δράσεις.

 Παρά το σύντομο βίο του, το Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε., από το 2016 έως σήμερα, έχει ήδη στο ενεργητικό του αρκετές δράσεις που αφορούν επιμορφώσεις, πολιτισμικά-εκπαιδευτικά δρώμενα, συμμετοχές σε εθνικά και ευρωπαϊκά προγράμματα καθώς διενέργειες ερευνών, μελετών και έργων που συνάδουν της επιστημονικής τεκμηρίωσης των εκπαιδευτικών και υποστηρικτικών πρακτικών των κλάδων της εκπαίδευσης.

Οι σημαντικότερες δράσεις του τρέχοντος Διοικητικού Συμβουλίου, όπου δρα από τον Νοέμβρη του 2019 έως σήμερα αποτελούν:

Α) Το ευρωπαϊκό έργο I_AM: “Inclusive education using Animation and Multimedia” ("Συμπεριληπτική εκπαίδευση με χρήση animation και πολυμέσων") στα πλαίσια του Erasmus+, όπου στοχεύει στην υποστήριξη της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες (SEND) μέσω μιας καινοτόμου προσωποκεντρικής, διεπιστημονικής και βασισμένης στην τέχνη προσέγγισης, που υλοποιείται στην Ελλάδα, Κύπρο, Ουγγαρία και Πολωνία. Μεταξύ των εταίρων συμπεριλαμβάνεται το Ινστιτούτο Μελετών και Ερευνών Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευση, η ελληνική εταιρεία συμβούλων CMT PROOPTIKI, το  «Ανοικτό Πανεπιστήμιο» της Κύπρου,  το Πανεπιστήμιο Maria Grzegorzewska της Βαρσοβίας (Πολωνία), η «Εταιρία Αστικού Πολιτισμού» και ο Οργανισμός Hand in Hand Foundation από την Ουγγαρία. Περισσότερα εδώ 

Β) Το ηλεκτρονικό περιοδικό του Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε. με τίτλο: "Διεπιστημονικές Προσεγγίσεις στην Εκπαίδευση" - "Interdisciplinary Approaches to Education", σε συνεργασία με το Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης (Ε.Κ.Τ.)., όπου δίνει την ευκαιρία σε συναδέλφους που δρουν στον τομέα της εκπαίδευσης, να παρουσιάσουν το διεπιστημονικό, καινοτόμο, εκπαιδευτικό και υποστηρικτικό έργο τους για θέματα κυρίως της ειδικής εκπαίδευσης. Περισσότερα εδώ

Γ) Έρευνα για την επαγγελματική εξουθένωση ΕΕΠ-ΕΒΠ-Εκπαιδευτικών στη διάρκεια της πανδημίας, καθώς και η αναζήτηση – καταγραφή καλών πρακτικών συμπερίληψης μέσα από δράσεις και προγράμματα στην εκπαίδευση σε εθνικό επίπεδο.

Δ) Ομάδες Ενημέρωσης και Υποστήριξης ΕΕΠ-ΕΒΠ. Στα πλαίσια των επιστημονικών δράσεων του και με στόχο την επαγγελματική ενδυνάμωση των συναδέλφων, το Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε. οργάνωσε ομάδες Ενημέρωσης και Υποστήριξης νέων συναδέλφων Κοινωνικών Λειτουργών, που απασχολούνται σε δομές ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης, σε υποστηρικτικές δομές στην εκπαίδευση και σε προγράμματα υποστήριξης στην γενική εκπαίδευση.

Ε) Σχεδιασμός  και  οργάνωση   Διεπιστημονικής   Ημερίδας   με   θέμα:   «Υποστηρικτικές Υπηρεσίες στην Εκπαίδευση από το Ειδικό Εκπαιδευτικό και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό», καθώς και επίσης και τη συμμετοχή του φορέα στη Διημερίδα του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου και του LAHERS - ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΜΕΛΕΤΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ  με θέμα: “Μαθησιακές δυσκολίες, Σχολείο Οικογένεια Κοινότητα”.

Ζ) Εκπόνηση Πρωτοκόλλων για την εξ αποστάσεως υποστηρικτική παρέμβαση του Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. στις δομές ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης στη διάρκεια αναστολής ή μερικής λειτουργίας των εκπαιδευτικών και υποστηρικτικών δομών λόγω της πανδημίας covid-19 και η δημιουργία συμπεριληπτικού οδηγού-καταλόγου εκπαιδευτικού υλικού κατά την περίοδο της πανδημίας covid-19 στο ψηφιακό αποθετήριο γενικής και ειδικής αγωγής του φορέα στην ακαδημαϊκή πλατφόρμα ACADEMIA EDU.

Η υποστήριξη και συνέχιση των ανωτέρω δράσεων και έργων, χρήζει περαιτέρω χρόνου του ανθρώπινου δυναμικού του φορέα, ώστε να διεξαχθούν ταχύτερα αλλά και με διατηρούμενη την κάθε φορά προσδοκώμενη ποιότητα. Όλες οι περαιτέρω δράσεις του φορέα παρουσιάζονται αναλυτικά μέσα και από την ιστοσελίδα του φορέα στο www.imegee.gr

Βασικός στόχος του φορέα είναι η έρευνα και η μελέτη  θεμάτων Γενικής και Ειδικής Εκπαίδευσης καθώς και η υποστήριξη επιμορφωτικών προγραμμάτων του ΕΕΠ-ΕΒΠ αλλά και των άλλων εργαζομένων στην εκπαίδευση. Σαφώς, όπου δύναται, επιζητούμε συνεργασίες με άλλους φορείς αλλά και το ίδιο το ΥΠΑΙΘ. Οι αντίστοιχοι επιστημονικοί φορείς με το ΙΜΕΓΕΕ είναι, το ΚΕ.Μ.Ε.Τ.Ε. για την Ο.Λ.Μ.Ε. και το Ι.Π.Ε.Μ. για τη Δ.Ο.Ε.

Ζητάμε επισήμως και αρμοδίως, όπως είχε πραγματοποιηθεί με την υπ’ αριθμ. πρωτ. 211233.Ε4/06-12-2018 απόφαση περί απαλλαγής από τα καθήκοντα μελών ΕΕΠ, υπηρετούντων στο Δ.Σ. του ΙΜΕΓΕΕ, για το σχολικό έτος 2018-2019.,να αποσπάσετε για το τρέχον σχολικό έτος 2021-2022 και τα τωρινά τακτικά και αναπληρωματικά μέλη του Δ.Σ. του Ι.Μ.Ε.Γ.Ε.Ε. από τις Σ.Μ.Ε.Α.Ε., τα ΕΠΑ.Λ. και τα ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. που υπηρετούν.

Να σημειωθεί πως τα αντίστοιχα μέλη των δυο άλλων επιστημονικών φορέων, του ΚΕ.Μ.Ε.Τ.Ε. έχει πάρει ήδη ανάλογη έγκριση με την υπ’ αριθμ πρωτ. 112920.Ε3/01-09-2020 και το Ι.Π.Ε.Μ., με την υπ’ αριθμ πρωτ. 134156.E3/ 30-08-2019.

Συνεπώς, αναζητάμε τα όμοια, τόσο για λόγους ίσης μεταχείρισης, όσο και για λόγους ουσιαστικής υποστήριξης ενός επιστημονικού φορέα προς όφελος της εκπαίδευσης.

 Τα μέλη που ζητάμε να αποσπαστούν είναι τα εξής:

1.     Αρβανίτης Δημήτριος ΠΕ29 – Εργοθεραπευτής στο  ΕΕΕΕΚ Αιγάλεω,

2.    Τσιακπίνη Λαμπριάνα ΠΕ21 – Λογοθεραπεύτρια στο ΚΕ.Δ.Α.ΣΥ. Έβρου,

3. Τσαρουχάς Νεκτάριος - Θεοχάρης ΠΕ30 – Κοιν. Λειτουργός στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο για παιδιά με εγκεφαλική παράλυση στις εγκαταστάσεις της Εταιρείας Προστασίας Σπαστικών στην Αργυρούπολη,

4. Αλμπάνη Χριστίνα ΠΕ31 – Συμβ. Επαγγ. Προσανατολισμού Τυφλών στο 1ο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Α’ Αθήνας,

5.     Τραγάκη Ευγενία ΠΕ23 – Ψυχολόγος στο 1ο ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ. Α’ Αθήνας,

6.    Δεληγιάννης Γεώργιος Π87.02 – Καθηγητής νοσηλευτικής στο Εσπερινό ΕΠΑ.Λ  Αλιάρτου με διάθεση ωρών στο ΕΠΑ.Λ Θήβας,

7.    Βολκίδης Μιχάλης ΠΕ30 – Κοιν. Λειτουργός στο 2ο ΚΕ.Δ.Α.ΣΥ. Α’ Αθήνας.

Επιπροσθέτως, επισημαίνουμε την αναγκαιότητα της αμεσότητας στην απόφασή σας, καθώς θα πρέπει να προβλεφθούν οι ανάλογες πιστώσεις για την αναπλήρωση των θέσεων που υπηρετούν μέχρι και την επίδοση της επικείμενης απόσπασής τους.

Είμαστε στη διάθεσή σας για κάθε διευκρίνιση και συνεργασία και ευελπιστούμε στην άμεση και θετική ανταπόκριση του αιτήματός μας.