15/3/2020
Προς ΕΟΔΥ μέσω
του Προϊσταμένου ΚΕΣΥ Ημαθίας και μέσω
της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας.
Σε σχέση με
την λειτουργία των ΚΕΣΥ (υπηρεσία που υπάγεται στο Υπουργείο Παιδείας). (Προσοχή-καμία
σχέση με το Κεντρικό Συμβούλιο Υγείας (ΚΕΣΥ) του Υπουργείου Υγείας.)
Τα ΚΕΣΥ
αποτελούν εκπαιδευτικές δομές με συγκεκριμένο σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία
(ν.4547/2018) εκπαιδευτικό και διοικητικό έργο. Συμπεριλαμβάνεται η
διεπιστημονική αξιολόγηση μαθητών που προσέρχονται σε κτιριακές δομές των ΚΕΣΥ
συνοδεία γονέων/ κηδεμόνων για ραντεβού και άλλες συναφείς υπηρεσίες με διά
ζώσης παρουσία των εμπλεκομένων (υπαλλήλων-εργαζομένων και πολιτών), γεγονός που
εκθέτει σε κίνδυνο συναδέλφους αλλά και παιδιά που μπορεί να ανήκουν σε
ευπαθείς ομάδες.
Ως
εργαζόμενη (Ψυχολόγος) σε ΚΕΣΥ, βρίσκομαι σε πολύ δύσκολη θέση και κινδυνεύω να
παραβώ τις "Οδηγίες ΕΟΔΥ για παραμονή παιδιών και εφήβων στο σπίτι"
11 Μαρτίου 2020. Στην παρούσα φάση και παρόλη την κλιμάκωση των μέτρων
πρόληψης, η υπηρεσία μου καλείται να συνεχίσει να κάνει διεπιστημονικές
αξιολογήσεις παιδιών. Πρόκειται δηλαδή για μαθησιακό θέμα και όχι για
θέμα υγείας. Ισχύουν τα εξής:
Όταν καλώ σε
αξιολόγηση ένα μαθητή/τρια σημαίνει ότι θα ταξιδέψει από οποιοδήποτε σημείο της
ευρύτερης περιοχής που καλύπτουμε προς το κέντρο μας είτε με ιδιωτικό μέσο είτε
με ΚΤΕΛ. Στην δεύτερη περίπτωση ανησυχώ ιδιαίτερα διότι δημιουργώ την
ανάγκη να μπει ένας μαθητής σε μαζικά μέσα μεταφοράς κάτι που σύμφωνα με τις
οδηγίες σας πρέπει να αποφεύγεται. Γνωρίζω ήδη ότι μεγάλος αριθμός
οικογενειών προσέρχεται στην υπηρεσία μας με ΚΤΕΛ επειδή μου το γνωστοποιούν.
Παρόλο που ενημερώνουμε τις οικογένειες ότι το ραντεβού θα γίνει εφόσον όλα τα
μέλη της οικογένειας είναι υγιή, είχαμε πρόσφατα περιστατικό όπου το παιδί
συνοδεύτηκε και από τους δύο γονείς. Στη μέση της αξιολόγησης ενημερωθήκαμε ότι
ο πατέρας είχε πολύ υψηλό πυρετό. Ο πατέρας είχε ήδη παραμείνει στον ίδιο
χώρο με όλα τα άλλα παιδιά και γονείς στην αίθουσα αναμονής και μετά παρέμεινε
για μεγάλο διάστημα σε κλειστή και μη αεριζόμενη αίθουσα με εργαζόμενο της
υπηρεσίας ως τμήμα της αξιολόγησης του παιδιού. Σύμφωνα με τις οδηγίες σας
δεν πρέπει να φέρνουμε τα παιδιά σε επαφή με νοσούντες. Όμως όπως φαίνεται
από το παράδειγμα αυτό μπορεί να γίνει εν αγνοία μας.
Όταν φτάσει
ένας μαθητής/τρια στο κέντρο μας, αν έρθει μισή ή μία ώρα νωρίτερα θα χρειαστεί
να περιμένει στην αίθουσα αναμονής. Γενικά σε μία κανονική μέρα στην υπηρεσία
μας υπάρχει πάντα μία συνάθροιση ατόμων στην αίθουσα αναμονής. Από 5
μέχρι και 15 έχω δει εγώ προσωπικά. Αυτό αντίκειται στις οδηγίες σας.
Από τον κανονισμό της υπηρεσίας μας, είμαστε υποχρεωμένοι να ζητήσουμε από τους
γονείς να περιμένουν στην αίθουσα αναμονής μέχρι τα ανήλικα παιδιά τους
αξιολογηθούν. Πάλι δημιουργούμε συνάθροιση ατόμων. Μερικές φορές ο
γονέας που περιμένει στην αίθουσα αναμονής είναι εμφανώς κρυωμένος/η. Δεν
δύναμαι να του/της πω να φύγει επειδή δεν γίνεται να αναλάβω την ευθύνη του
ανήλικου παιδιού αν προκύψει μια επείγουσα ανάγκη. Αυτό σημαίνει ότι η σωστή
λειτουργία της υπηρεσίας μας δημιουργεί την ανάγκη συνάθροισης ατόμων στην
αίθουσα αναμονής κάτι που αντίκειται στις οδηγίες σας. Κάποιες φορές το
άτομο που έχει την επιμέλεια ή το άτομο που θα δώσει τις πιο έγκυρες
πληροφορίες για τα παιδιά είναι η γιαγιά. Αυτό σημαίνει ότι καλώ ένα άτομο
που ανήκει σε ευπαθή ομάδα να μπει μέσα στην υπηρεσία μου και να
συναθροιστεί στην αίθουσα αναμονής μαζί με άτομα κάποια από τα οποία μπορεί να
έχουν συμπτώματα λοίμωξης. Αυτό αντίκειται στις οδηγίες σας.
Οι
επιφάνειες σε όλο το χώρο της υπηρεσίας. Γνωρίζουμε ότι ο συγκεκριμένος ιός μπορεί να ζήσει σε
επιφάνειες από λίγες ώρες μέχρι λίγες μέρες. Σε μία κανονική μέρα στην υπηρεσία
ο χρόνος είναι απόλυτα καλυμμένος με τις δραστηριότητες γύρω από την αξιολόγηση
των μαθητών. Το κίνητρο των εργαζόμενων να καθαρίζουν όλους τους χώρους
είναι πολύ μεγάλο διότι αυτό αφορά την υγεία των ίδιων και των οικογενειών
τους. Όμως δεν υπάρχει κανένας τρόπος για να πιστοποιήσουμε ότι περάσαμε όλες
τις επιφάνειες στην αρχή και στο τέλος της ημέρας. Δεν έχουμε τον χρόνο ούτε
στολές εργασίας όπως είναι η σωστή διαδικασία. Επίσης λόγου του χαρακτήρα της
υπηρεσίας, ακόμη και αν τα κάνουμε στην αρχή της ημέρας δεν μπορούμε να
γνωρίζουμε από πού ακριβώς πέρασε και ακούμπησε ο πατέρας που ήταν άρρωστος
όπως στο παραπάνω παράδειγμα. Δεν έχουμε κάποιο υπάλληλο που να
ασχολείται αποκλειστικά με αυτό και δεν νομίζω να ήταν εφικτό.
Σε σχέση με
την χρήση του χρόνου. Το πρώτο μισάωρο στη δουλειά μου είναι αφιερωμένο στην
προσεκτική ανάγνωση του φακέλου του παιδιού. Αν αντί για αυτό επιδοθώ
στην απολύμανση των επιφανειών, η αξιολόγηση δεν θα έχει την ίδια
ποιότητα. Κατά την διάρκεια της αξιολόγησης μπορεί να προκύψουν ανάγκες
που δεν είναι εφικτό να γνωρίζω εκ των προτέρων (πχ να πάμε στην κουζίνα να
δώσω λίγο νερό σε παιδί που δίψασε, να ζητήσει τουαλέτα ένα παιδί κτλ).
Την συγκεκριμένη στιγμή δεν θα έχω καμία εικόνα για το ποιοι ακούμπησαν τις
επιφάνειες στην κουζίνα και στην τουαλέτα. Αυτό βαρύνει τον υπάλληλο με
μια ευθύνη μεγαλύτερη από αυτήν που του αναλογεί. Δεν θα ήταν εφικτό να βάζω
και να βγάζω στολή υπηρεσίας στη μέση της αξιολόγησης για να καθαρίσω αυτούς
τους χώρους πριν εισέλθει το παιδί. Αυτό αντίκειται στο πνεύμα των
οδηγιών να μην φέρνουμε τα παιδιά σε επαφή με πιθανόν μολυσμένες
επιφάνειες. Σε σχέση με τα βασικά υλικά απολύμανσης και προφύλαξης
υπάρχει σημαντική έλλειψη στην αγορά σε οινόπνευμα, λοσιόν οινοπνεύματος,
μάσκες. Σε καμία περίσταση δεν λάβαμε τέτοιου είδους υλικό από το
Υπουργείο. Δεν έχουμε στολές εργασίας για να καθαρίζουμε το χώρο όπως είναι
η σωστή διαδικασία που μας εστάλη απο το Υπουργείο Παιδείας. Οποιαδήποτε
απολύμανση κάνω, την κάνω με ένα μπουκαλάκι οινόπνευμα που είχα αγοράσει τις
πρώτες μέρες και φορώντας τα κανονικά μου ρούχα με τα οποία επιστρέφω σπίτι
στην οικογένεια μου.
Η ψυχολογική
αξιολόγηση γίνεται ως εξής και διαρκεί περίπου δύο ώρες. Μιάμιση ώρα για
το ψυχομετρικό τεστ και μισή τουλάχιστον ώρα για την γενικότερη εκτίμηση των
θεμάτων του παιδιού. Το παιδί κάθεται μετωπικά από την άλλη πλευρά του
τραπεζιού. Η απόσταση πρέπει να είναι τέτοια ώστε να μπορώ να γυρίζω την
σελίδα στο εκτυπωμένο υλικό που έχει το παιδί μπροστά του. Αυτό σημαίνει ότι αν
τεντώσω το χέρι μου μπορώ να ακουμπήσω το παιδί. Αυτό παραβαίνει τον κανόνα
του social distancing (η απόσταση πρέπει να είναι τόση ώστε και τα δύο άτομα να
μπορούν να έχουν τεντωμένο το χέρι τους). Ένα επιπλέον πρόβλημα είναι ότι
δεν έχουν όλα τα παιδιά που εξετάζουμε την δυνατότητα να τηρήσουν τους κανόνες
υγιεινής στον βήχα και στο φτέρνισμα. Αξιολογούμε παιδιά από 4-5 ετών μέχρι και
18. Στα μικρότερα παιδιά υπάρχουν περιστάσεις που τους ξεφεύγει και αυτό
είναι ηλικιακά αναμενόμενο. Αξιολογούμε επίσης παιδιά με νοητική καθυστέρηση
όλων των ηλικιών. Και σε αυτά τα παιδιά η τήρηση των βασικών κανόνων
υγιεινής στο φτέρνισμα και στο βήχα είναι πολύ δύσκολη. Σε όλα τα χρόνια
που αξιολογώ παιδιά σε αυτού του είδους τις υπηρεσίες είναι πολύ συχνό
φαινόμενο το να φτερνιστεί ή να βήξει ένα παιδί απευθείας πάνω μου. Στην
συγκεκριμένη συγκυρία δεν νιώθω άνετα με αυτό για δύο λόγους. Ο ένας
αφορά την προσωπική μου υγεία. Τώρα πια όταν συμβαίνει αυτό νιώθω ιδιαίτερα
ευάλωτη. Μάσκες δεν υπάρχουν πια στην αγορά αλλά γνωρίζω ότι η μάσκα δεν
προστατεύει στο άμεσο κοντινό φτέρνισμα/βήξιμο. Αυτό σημαίνει ότι μέσω της
εργασίας μου θα εκτίθεμαι περισσότερο από τα άλλα άτομα στον ιό, με άρα
μεγαλύτερες πιθανότητες να το μεταφέρω στους συναδέλφους, στα επόμενα παιδιά
που θα δω και στην οικογένεια μου. Ο άλλος λόγος είναι ότι το
φτέρνισμα/βήξιμο του παιδιού ενδεχομένως μολύνει τις επιφάνειες που σχετίζονται
με το υλικό του τεστ. Κάποιες όπως τα πλαστικά κυβάκια μπορώ να τις περάσω με
οινόπνευμα όμως το χάρτινο υλικό του τεστ θα καταστραφεί αν περαστεί με
καθαριστικό. Αυτό σημαίνει στην πράξη ότι φέρνω τα επόμενα παιδιά που θα
αξιολογηθούν σε επαφή με πιθανόν μολυσμένο χάρτινο υλικό. Να
επισημάνω επίσης ότι ένα σημαντικό τμήμα του τεστ είναι να δείχνουν τα παιδιά
με το δάχτυλο τους το σωστό σημείο στο χάρτινο υλικό που είναι μπροστά τους. Τα
περισσότερα παιδιά ενστικτωδώς ακουμπούν το σημείο ακόμη και αν τους
επισημανθεί ότι αρκεί να λένε το αντίστοιχο νούμερο ή ότι αρκεί να το δείξουν
στον αέρα. Κατά την διάρκεια του τεστ το κάθε παιδί ακουμπάει πολλάκις
ενστικτωδώς το πρόσωπο του. Αυτό είναι απόλυτα λογικό και το κάνουμε όλοι
μικροί και μεγάλοι. Οι μεγάλοι έχουμε την δυνατότητα να το ελέγξουμε αυτό
εν μέρει. Τα παιδιά όμως δεν μπορούν να το κάνουν αυτό, ειδικά όχι την ώρα που
όλη η προσοχή τους είναι στο να απαντήσουν στα διάφορα τμήματα του τεστ κάποια
από τα οποία τους είναι δύσκολα. Αυτό σημαίνει ότι βάζω τα παιδιά να έλθουν σε
επαφή με πιθανόν μολυσμένο υλικό χωρίς να έχω κάποιο τρόπο να τα εμποδίσω από το
να ακουμπάνε το πρόσωπο τους. Γνωρίζουμε ότι ο αυτός είναι από τους πιο
επικίνδυνους τρόπους να εισέλθει ο ιός στον οργανισμό. Αυτό αντιβαίνει στην
οδηγία σας "Αποφυγή αγγίγματος μύτης, ματιών και στόματος".
Όταν
ολοκληρωθεί η αξιολόγηση με το παιδί, θα χρειαστεί να μιλήσω με τον γονιό για
συμπληρωματικές πληροφορίες που σχετίζονται με την ψυχολογική αξιολόγηση.
Ελευθερώνω την αίθουσα αξιολόγησης για να την χρησιμοποιήσει ο/η επόμενος
ψυχολόγος για αξιολόγηση παιδιού και αναζητώ μια ελεύθερη αίθουσα για να
συζητήσω με τον γονέα. Προλαβαίνω να πλύνω τα χέρια μου όχι όμως να απολυμάνω
τις επιφάνειες της επόμενης αίθουσας που θα μπω με τον γονέα. Σίγουρα δεν προλαβαίνω
να φορέσω στολή υπηρεσίας. Πολλοί από τους γονείς χρειάζεται να προλάβουν
το ΚΤΕΛ της επιστροφής. Αυτό σημαίνει ότι βάζω τον γονέα σε αίθουσα που δεν
ξέρω από ποιον έχει χρησιμοποιηθεί πριν. Θα μπορούσε να είχε μπει ο άρρωστος
πατέρας του αρχικού παραδείγματος. Αυτό παραβαίνει την οδηγία για τον
καθαρισμό των επιφανειών και την επαφή των ανθρώπων με τυχόν μολυσμένες
επιφάνειες. Για όσο διάστημα μιλάω εγώ με τον γονέα, το παιδί κάθεται στην
αίθουσα αναμονής με τον άλλο γονέα ή μερικές φορές μόνο του αν δεν ήταν εφικτό
να έρθουν και οι δύο γονείς. Αυτό δημιουργεί πάλι την ανάγκη συνάθροισης στο
χώρο αναμονής. Εκείνη την στιγμή υπάρχουν και άλλοι γονείς που αναμένουν τα
παιδιά τους ή υπάρχουν παιδιά μαζί με γονείς που περιμένουν να αρχίσει η δική
τους αξιολόγηση. Όσο το παιδί είναι στην αίθουσα αναμονής δεν γνωρίζω τι
επιφάνειες θα ακουμπήσει. Τα λιγοστά αντικείμενα απασχόλησης παιδιών στην
αίθουσα αναμονής θα μπορούσαν ίσως να καθαρίζονται μία φορά τη μέρα αλλά όχι
συνεχώς. Πάλι υπάρχει το θέμα της επαφής με μολυσμένες επιφάνειες που
αντίκειται στις οδηγίες.
Όταν
τελειώσει η αξιολόγηση και φύγει η οικογένεια προλαβαίνω να πλύνω τα χέρια μου.
Όμως αμέσως μετά πρέπει να βρω μια αίθουσα για να βαθμολογήσω το τεστ του
παιδιού και να γράψω την σχετική έκθεση ψυχολογικής αξιολόγησης. Σε ΚΕΣΥ όπου
δεν υπάρχουν πολλές αίθουσες, χρησιμοποιείται το hotdesking, δηλαδή χρησιμοποιούμε
όποιον υπολογιστή είναι διαθέσιμος εκείνη την στιγμή. Αυτό
σημαίνει ότι ο υπάλληλος πρέπει πολύ πειθαρχημένα να καθαρίσει τις βασικές
επιφάνειες του χώρου αυτού. Ειδικά το γραφείο που θα καθίσει και το
πληκτρολόγιο. Όλα αυτά πρέπει να γίνουν πολύ γρήγορα επειδή υπάρχουν και
άλλοι εργαζόμενοι που χρειάζεται να γράψουν τις εκθέσεις τους. Πρέπει και αυτοί
με την σειρά τους να απολυμάνουν τις βασικές επιφάνειες του χώρου με τον
υπολογιστή πριν τον χρησιμοποιήσουν.
Τα
αποτελέσματα του κάθε παιδιού που αξιολογήθηκε πρέπει να συζητηθούν από την
αντίστοιχη διεπιστημονική ομάδα. Η ομάδα αυτή περιλαμβάνει πάντα Εκπαιδευτικό,
Κοινωνικό/η Λειτουργό και Ψυχολόγο. Ανάλογα με την περίπτωση μπορεί να
περιλαμβάνει και Λογοθεραπευτή/τρια και Εργοθεραπευτή/Φυσιοθεραπευτή/ρια. Αυτό
σημαίνει ότι δημιουργείται η ανάγκη συνάθροισης των παραπάνω ατόμων σε μικρούς
συνήθως χώρους. Σε κάποια ΚΕΣΥ κρίνεται πιο βοηθητικό τα περιστατικά να
συζητούνται σε ολομέλεια δηλαδή για το κάθε περιστατικό να συζητάνε οι
επαγγελματίες που τα αξιολόγησαν όμως όλοι οι εργαζόμενοι να είναι παρόντες για
όλα τα περιστατικά. Και σε αυτήν την περίπτωση υπάρχει συνάθροιση ατόμων σε
σχέση με μαθησιακά θέματα των παιδιών που ασφαλώς δεν είναι εξίσου επείγοντα
όπως αυτά που εμφανίζονται στις υπηρεσίες υγείας.
Τέλος, όταν
ετοιμαστεί η γνωμάτευση για ένα συγκεκριμένο παιδί, ένας ή και οι δύο γονείς θα
προσέλθουν στο χώρο της υπηρεσίας να την παραλάβουν. Ακόμη και όταν δίνεται
έμφαση στα θέματα υγείας, κάποιοι γονείς προσέρχονται κρυωμένοι να παραλάβουν
την γνωμάτευση. Αυτό γίνεται εμφανές μόνο την στιγμή της συνάντησης. Υπάρχουν
περιπτώσεις που γονείς με συμπτώματα λοίμωξης έφτασαν μισή ώρα νωρίτερα και
περίμεναν στον χώρο αναμονής μαζί με μαθητές προς αξιολόγηση. Αυτό είναι
ανησυχητικό διότι πάλι τα παιδιά έρχονται σε επαφή με ενήλικες που φέρουν
συμπτώματα εν αγνοία μας. Οι εν λόγω γονείς έρχονται επίσης σε επαφή με τους
εργαζόμενους που θα τους δώσουν την γνωμάτευση.
Καθώς
διενεργούνται οι αξιολογήσεις για συγκεκριμένα παιδιά οι εργαζόμενοι λαμβάνουν
δια ζώσης ερωτήματα για άλλα παιδιά όπως παιδιά που θα αξιολογηθούν στο μέλλον.
Αυτό σημαίνει ότι ο χώρος αναμονής επιφορτίζεται με ακόμη περισσότερους
ενήλικες πάλι κάποιοι από τους οποίους μπορεί να είναι κρυωμένοι. Όσο
πιο πολλές είναι οι δράσεις συνδιαλλαγής που έχει ένας εργαζόμενος τόσο πιο
εύκολο να γίνει κάποιο λάθος. Για παράδειγμα, να μιλήσει στο τηλέφωνο χωρίς να
απολυμάνει το ακουστικό ή να περάσει από την μια συνάντηση στην επόμενη χωρίς
να προλάβει να καθαρίσει επιφάνειες και να πλύνει τα χέρια. Αυτό αντίκειται
στις βασικές οδηγίες σας.
Ευπαθείς
ομάδες: Τμήμα του μαθητικού πληθυσμού που αξιολογούμε ανήκουν στις ευπαθείς
ομάδες, δηλαδή παιδιά/έφηβοι με διαγνωσμένα θέματα υγείας (παιδικός διαβήτης,
χρόνιο άσθμα, παιδιά με ιστορικό λοιμώξεων της αναπνευστικής οδού). Τμήμα των
εργαζόμενων σε ΚΕΣΥ ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες. Ενδεικτικό κρίνουμε το
γεγονός, ότι εμείς, παρόλο που είμαστε μια σχετικά μικρή ομάδα εργαζομένων σε
σχέση με άλλα ΚΕΣΥ, έχουμε στο δυναμικό μας εργαζόμενους που ανήκουν σε
ευπαθείς ομάδες. Τέλος, οι γονείς των εργαζόμενων ανήκουν στις ευπαθείς ομάδες
(ηλικιωμένοι).
Αντιπροσώπευση περιοχών στην ομάδα των εργαζομένων. Σε σχέση με την πιθανή
διασπορά του ιού σε άλλες περιοχές είναι σημαντικό να γνωρίζετε το εξής. Σε
κάθε ΚΕΣΥ είναι πιθανόν να υπάρχουν εργαζόμενοι που μετακινούνται από άλλες
περιοχές. Εμείς συγκεκριμένα έχουμε εργαζόμενους από Βέροια, Γιαννιτσά,
Γρεβενά, Πτολεμαΐδα και Θεσσαλονίκη. Αυτό σημαίνει ότι αν έρθουμε σε επαφή με
ασυμπτωματικό παιδί που φέρει τον ιό, υπάρχει ο κίνδυνος να τον μεταδώσουμε σε
τρίτους από τις παραπάνω πόλεις. Δύο από τους εργαζόμενους προσέρχονται
καθημερινά στην εργασία τους χρησιμοποιώντας ΚΤΕΛ. Αυτό τους καθιστά ιδιαίτερα
ευάλωτους καθώς καθημερινά έρχονται σε επαφή με μεγάλο αριθμό ατόμων σε κλειστό
χώρο. Αντίστροφα αν κάποιος από τους εργαζόμενους (δηλαδή άτομα από τις
παραπάνω 5 πόλεις) φέρει τον ιό θα τον μεταφέρει στον τοπικό πληθυσμό.
Οι αξιολογήσεις που γίνονται στα
πλαίσια της υπηρεσίας μας αφορούν μαθησιακά θέματα και θεωρούμε ότι δεν
εμπίπτουν σε επείγουσες καταστάσεις. Μπορούν να γίνουν όταν θα ομαλοποιηθεί η κατάσταση. Γνωρίζω
ότι υπάρχουν και άλλες υπηρεσίες, όπως τα ΚΕΠΑ που τροποποίησαν τη λειτουργία
τους λόγω της έκρυθμης κατάστασης. (Στο πλαίσιο της αντιμετώπισης της
διασποράς του κορωνοϊού και προς αποφυγή συνωστισμού ιδιαίτερα ευπαθών ομάδων
αποφασίστηκε η μερική αναστολή λειτουργίας των ΚΕΠΑ μέχρι την 31η
Μαρτίου 2020 σύμφωνα με την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που
εκδόθηκε στις 11.03.2020)
Ο σκοπός του
κειμένου αυτού είναι να δώσει έμφαση στα σημεία επικινδυνότητας τα οποία μπορεί
να μην είναι εμφανή όταν μελετήσει κάποιος το καταστατικό λειτουργίας μιας
υπηρεσίας. Η προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι οι Προϊστάμενοι των ΚΕΣΥ θα συνεργαστούν
άμεσα μαζί σας για όποιες διευκρινήσεις χρειαστείτε.
Με βάση τα παραπάνω σημεία
επικινδυνότητας παρακαλώ διευκρινείστε μου εκ νέου, μέσω των υπηρεσιακών
διαδικασιών, τη θέση του ΕΟΔΥ για τη λειτουργία των ΚΕΣΥ.
Με εκτίμηση
για το δύσκολο έργο σας
Βικτώρια
Γεωργοπούλου
Ψυχολόγος,
ΚΕΣΥ Ημαθίας.