Σάββατο 28 Σεπτεμβρίου 2013

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ ΑΙΡΕΤΟΥ ΣΤΟ ΥΣΕΕΠ ΠΑΠΑΕΥΘΥΜΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ

ΑΘΗΝΑ 24/09/2013



ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΟΥ ΑΙΡΕΤΟΥ ΣΤΟ ΥΣΕΕΠ
        ΠΑΠΑΕΥΘΥΜΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ


                                                                                                ΠΡΟΣ

                                                                        Τον ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
                        `                                                κ. ΑΡΒΑΝΙΤΌΠΟΥΛΟ


            Κε Υπουργέ
Με λύπη μου διαπιστώνω ότι, πολλά από τα
θέματα που αφορούν το Ειδικό Εκπαιδευτικό και Ειδικό Βοηθητικό προσωπικό
(μεταθέσεις, αποσπάσεις, εγκύκλιος αναπληρωτών, πίνακες αναπληρωτών, καθώς και
οι πιστώσεις για την κάλυψη των αναγκών σε ΕΕΠ και ΕΒΠ των ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ),
φέτος έχουν αντιμετωπιστεί από την πλευρά του υπουργείου και εσάς προσωπικά, με
πνεύμα κακής διάθεσης και αργοπορίας.
            Από την πλευρά του
αιρετού, δεν κατανοώ την σκοπιμότητα αυτής της στάσης σας απέναντι στο
απαραίτητο για την λειτουργία των ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ προσωπικό, για το οποίο
πολλές φορές, εντός και εκτός βουλής, έχετε μιλήσει με θετική εκτίμηση και
αξιολόγηση.
            Δεν μπορώ να κατανοήσω
την αδιαφορία σας απέναντι στις ανάγκες που υπάρχουν στις σχολικές μονάδες
Ειδικής Αγωγής και στα ΚΕΔΔΥ, για έγκαιρο προγραμματισμό των δραστηριοτήτων
τους, με την πλήρη και ουσιαστική στελέχωσή τους.
            Δεν μπορώ να κατανοήσω
γιατί διαδικασίες, νόμιμες και αναγκαίες, όπως αυτή των αποσπάσεων του ΕΕΠ και
ΕΒΠ, που γίνονται στην βάση της εξυπηρέτησης του συμφέροντος της υπηρεσίας, σε
συνδυασμό με τους σοβαρούς προσωπικούς λόγους του προσωπικού (οικογενειακοί,
οικονομικοί, υγείας κ.λ.π), θα πρέπει να είναι διαδικασίες συναλλαγής με την
διοίκηση και την εξουσία, ή να αντιμετωπίζονται ως μικροσυντεχνιακά αιτήματα
και πρακτική.

            Κε Υπουργέ
            Η αντίληψη που
εκφράζεται σε διάφορα διοικητικά επίπεδα του υπουργείου, ότι δηλαδή φέτος όλα
θα γίνουν πιο αργά, δείχνει κυρίως την δυσκολία των υπηρεσιών σας να
αντιληφθούν και να προγραμματίσουν σε έγκαιρο χρόνο, τις απαραίτητες
διοικητικές πράξεις, που είναι αναγκαίες για την λειτουργία των δομών και
υπηρεσιών του υπουργείου, ώστε η εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία και ειδικές
εκπαιδευτικές ανάγκες να είναι συνεχής και απρόσκοπτη.
            Είναι κατανοητό ότι το
προσωπικό του Υπουργείου, με την μη ανανέωση πολλών αποσπάσεων για τη στελέχωσή
του, έχει μειωθεί σε ανησυχητικό βαθμό, δυσκολεύοντας την εύρυθμη λειτουργία
του και αυτό το πρόβλημα θα πρέπει να αντιμετωπιστεί από την πλευρά σας, με
ιδιαίτερη προσοχή και αμεσότητα.
Δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση, το
ουσιαστικό έργο του υπουργείου παιδείας, να υποβαθμιστεί στο όνομα των
περικοπών και του εξορθολογισμού, που ίσως σε ένα βαθμό θα πρέπει να υπάρξει.
            Δεν
θα πρέπει η διοίκηση των ευαίσθητων και απαραίτητων διευθύνσεων και τμημάτων
του υπουργείου, με τον μεγάλο όγκο θεμάτων που θα πρέπει να διευθετήσουν, να
αφήνονται σε χέρια ατόμων που δεν έχουν τη γνώση και την ικανότητα να τα
διοικήσουν.
            Δεν
θα πρέπει η εκπαίδευση των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και
αναπηρία να αφήνονται στην τύχη τους και στο φιλότιμο του ελάχιστου προσωπικού
που στελεχώνει τις δομές της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης.
Επιτέλους κε Υπουργέ, ας λειτουργήσει το
κράτος υπεύθυνα και συντεταγμένα.
Κε Υπουργέ
Η συνέχιση της καθυστέρησης από την πλευρά
σας της υπογραφής των αποσπάσεων του ΕΕΠ και του ΕΒΠ, θα έχει σαν αποτέλεσμα
την δυσκολία των περιφερειακών διευθύνσεων να συντάξουν τους πίνακες των
αναπληρωτών, με αποτέλεσμα την μεγαλύτερη χρονοτριβή.
Οι καιροί μας θέλουν να λειτουργούμε με
αμεσότητα και αποφασιστικότητα, γι΄αυτό, σας παρακαλώ να υπογράψετε άμεσα την
απόφαση των αποσπάσεων του ΕΕΠ και ΕΒΠ και να υποστηρίξετε την αύξηση των
πιστώσεων για αναπληρωτές μέσω ΕΣΠΑ, ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες των ΣΜΕΑΕ και
των ΚΕΔΔΥ, καθώς και να μπορέσουν να λειτουργήσουν οι ΕΔΕΑΥ, που εσείς ψηφήσατε
στο πρόσφατο  άρθρο 28 του νόμου 4186/2013.

                                                                Με εκτίμηση

       Παπαευθυμίου Δημήτρης
Αιρετός
ΥΣΕΕΠ