Τετάρτη, 25 Ιανουαρίου 2012

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ Β.ΜΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ Τ.ΚΟΥΡΑΚΗ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕ.Δ.Δ.Υ


ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ
ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ
ΤΜΗΜΑ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΥ ΕΛΕΓΧΟΥ
Μαρούσι 17-1-2012
Προς: Τη Βουλή των Ελλήνων.ΔνσηΚοιν/κού Ελέγχου
Κοιν: Βουλευτές κ.κ Β.Μουλόπουλο.Τ.Κουράκη

Θέμα: «Απάντηση στην Ερώτηση με αριθμό 1945/25-11-11»

 Απαντώντας στην ερώτηση με αριθμό 1945/25-11-11 την οποία κατέθεσαν οι βουλευτές κ.κ. Β.Μουλόπουλος και Τ.Κουράκης σχετικά με την Ειδική αγωγή και Εκπαίδευση, σας κάνουμε γνωστά τα ακόλουθα:
Στρατηγική προτεραιότητα στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση είναι η πρόσβαση των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή και αναπηρία σ αυτού του είδους και αυτής της ποιότητας την εκπαίδευση και η κατάλληλη συνοδευτική υποστήριξή τους, ώστε κανένα παιδί με αναπηρίες ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες να μη στερείται του αγαθού της εκπαίδευσης.
Σύμφωνα με τα ανωτέρω, έχοντας υπόψη τους σκοπούς ίδρυσης και τις αρμοδιότητες των ΚΕΔΔΥ στην αξιολόγηση και υποστήριξη των μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες καθώς και τα επιστημονικά επαγγελματικά προσόντα του προσωπικού τους, γίνεται επιτακτική όχι η κατάργηση αλλά η αναβάθμιση και η αποτελεσματική οργάνωση του ρόλου τους. Στο πλαίσιο αυτό, οι προσπάθειες κινούνται προς δύο κατευθύνσεις:
1.       Αντιμετώπιση προβλημάτων των ΚΕ.Δ.Δ.Υ. που δυσκολεύουν την ομαλή λειτουργία τους και την έγκαιρη ανταπόκριση στις αιτήσεις διάγνωσης και αξιολόγησης και την αποτελεσματική υποστήριξη των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών.
2.       Επανεξέταση των μέχρι σήμερα νομοθετικών ρυθμίσεων και πρακτικών που εμποδίζουν την καλή χρησιμοποίηση του επιστημονικού επαγγελματικού δυναμικού του προσωπικού ειδικής αγωγής  και τον εκσυγχρονισμό της εκπαίδευσης.
Στόχος του Υπ. Παιδείας Δ.Β.Μ.Θ. είναι όλο το προσωπικό της ΕΑΕ και οι λειτουργίες της αξιολόγησης και υποστήριξης να έχουν την οργανωτική διάταξη και διοικητική υποστήριξη ώστε να συνεισφέρουν με τον πιο εποικοδομητικό τρόπο να διασφαλίζεται η ανάπτυξη ενός μαθητοκεντρικού σχολείου για όλους τους μαθητές με ή χωρίς αναπηρία και να έχουμε ορθολογικά τα προσδοκώμενα αποτελέσματα χωρίς λίστες αναμονής, σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης σε όλες τις περιοχές της χώρας.
Με βάση τα ανωτέρω, οι αλλαγές που σχεδιάζονται για τα ΚΕ.Δ.Δ.Υ. δεν θα προκαλέσουν κατάργηση θέσεων του προσωπικού Ειδικής Αγωγής αλλά έχουν ως σκοπό την ενίσχυση και την ποιοτική αναβάθμιση του ρόλου τους, τη βέλτιστη χρησιμοποίηση  του δυναμικού των εργαζομένων επιστημόνων των ΚΕ.Δ.Δ.Υ. και γενικά της ΕΑΕ ώστε να συνεισφέρουν στην ποιοτική βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης σε ολόκληρο το φάσμα της.

                                                                 Η   ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
                                                   ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ   ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ

1 σχόλιο:

  1. Να το δω και να μην το πιστέψω. Διότι, πλέον το ΚΕΔΔΥ Μαγνησίας "στεγάζεται" στο πατάρι του κλειστού γυμναστηρίου του 4ου Γυμνασίου Βόλου σε χώρους φρικτούς, μη προσβάσιμους, χωρίς θέρμανση, με τα παιδιά του σχολείου να παίζουν μπάσκετ (και καλά κάνουν) τη στιγμή που κάνουμε WISC, με χώρους πολύ λιγότερους του προσωπικού, χωρισμένους με άθλια γυψοσανίδα, με απόφαση της περιφερειάρχου κα Πράντζου, η οποία (σύμφωνα με τα λεγόμενα του τοπικού αντιπεριφερειάρχη της περ. ενότητας, κατόπιν επαφής μαζί της για το πρόβλημα, μας θεωρεί λίγο πολύ άχρηστους). ΠΟΣΕΕΠΕΑ ακούς;

    ΑπάντησηΔιαγραφή