Δευτέρα, 21 Φεβρουαρίου 2011

ΕΠΙΚΑΙΡΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΑΠΟ ΤΟΝ Ζ ΑΝΤ/ΔΡΟ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΚΟΥΡΑΚΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟ(ΣΥΡΙΖΑ) ΓΙΑ ΤΟ Ε.Ε.Π ΚΑΙ Ε.Β.Π

ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΡΑΣ

21/2/2011

Επίκαιρη ερώτηση

Προς την κ. Υπουργό
Παιδείας, Δια Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων
Θέμα: Στη τύχη του έχει αφεθεί από την κυβέρνηση το Ειδικό Εκπαιδευτικό και το Ειδικό Βοηθητικό προσωπικό της Ειδικής Αγωγής, που υφίσταται ανισότιμη αντιμετώπιση σε σχέση με το υπόλοιπο εκπαιδευτικό προσωπικό

Χρονίζει αδικαιολόγητα η ανισότιμη αντιμετώπιση με την οποία η κυβέρνηση αντιμετωπίζει το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (Ε.Ε.Π) και το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (Ε.Β.Π) της Ειδικής Αγωγής σε σχέση με τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς.
Το Ε.Ε.Π. δεν έχει κανένα κίνητρο προσωπικής και επαγγελματικής ανέλιξης, μιας και δεν του δίδεται η δυνατότητα υπηρεσιακής εξέλιξης στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ). Δεν έχει Παιδαγωγική και Επιστημονική Καθοδήγηση, αφού ακόμη δεν έχουν συσταθεί θέσεις Συμβούλων Ειδικοτήτων όπως προβλέπει ο ν. 3699/08 και ούτε έχει στελεχωθεί το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο με τις αντίστοιχες ειδικότητες. Δεν έχει προβλεφθεί η δυνατότητα συμμετοχής του Ε.Ε.Π σε προγράμματα Εισαγωγικής Επιμόρφωσης, Δια Βίου Επιμόρφωσης, Επιμόρφωσης ΤΠΕ(Η/Υ), δυνατότητα την οποία έχουν οι υπόλοιποι Εκπαιδευτικοί.
Οι Αναπληρωτές Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π, αν και καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες της εκπαίδευσης, δεν έχουν τα ίδια δικαιώματα με τους υπόλοιπους αναπληρωτές Εκπαιδευτικούς, όσον αφορά στη διαδικασία μονιμοποίησης και μοριοδότησής τους σε διαγωνισμό ΑΣΕΠ.
Το Ε.Β.Π δεν αντιμετωπίζεται ισότιμα (υπηρεσιακά, μισθολογικά), σε σχέση με τους υπόλοιπους Εκπαιδευτικούς ΔΕ.
Και όλα αυτά ενώ τα σχετικά οργανικά κενά στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε και ΚΕ.Δ.Δ.Υ της χώρας αφορούν σε 60 Ψυχολόγους, 67 Κοινωνικούς Λειτουργούς, 65 Εργοθεραπευτές, 58 Λογοθεραπευτές, 27 Φυσικοθ/τές, 22 Σχολ. Νοσηλευτές, 106 άτομα Ειδ. Βοηθ. Προς. Συνολικά 405 εκπαιδευτικοί.
Ερωτάται η κυρία Υπουργός:
1) Προτίθεται έστω και τώρα να κατοχυρώσει με νομοθετική ρύθμιση την ισότιμη μεταχείριση του Ειδικού και Βοηθητικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού της Ειδικής Αγωγής μέσα στην εκπαιδευτική κοινότητα; Αν ναι, σε ποιο σχέδιο νόμου;
2) Προτίθεται να δημιουργήσει ένα θεσμικό πλαίσιο για τους συμβασιούχους στην Ειδική Αγωγή που να προστατεύει τα εργασιακά τους δικαιώματα(ενιαίος πίνακας, ποσόστωση σε μελλοντική προκήρυξη) και να προχωρήσει άμεσα, μέσω ρύθμισης τρόπου πρόσληψης σε μόνιμους διορισμούς Ειδικού Εκπαιδευτικού και Ειδικού Βοηθητικού προσωπικού;


Ο ερωτών βουλευτής

Αναστάσιος Κουράκης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου