Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2019

ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΟΜΑΔΑΣ ΕΚΠ/ΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ : ΤΟΥ ΑΔΡΙΑΝΟΥ ΜΟΥΤΑΒΕΛΗ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΗ ΕΝΤΑΞΙΑΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

Αποτέλεσμα εικόνας για ΜΟΥΤΑΒΕΛΗΣ

1. ΜΑΘΗΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΗ -πρόταση του σχολείου για αξιολόγηση-
ΕΠΙΠΕΔΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ & ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΚΑ ΜΕΣΑ
Α΄ Eπίπεδο
Εκπαιδευτικός τάξης – γονείς
Καταγραφή ζητημάτων σε ημερολόγιο εκπαιδευτικού.
Β΄ Eπίπεδο
Εκπαιδευτικός τάξης – γονείς
Ομάδα Εκπ/κης Υποστήριξης Μαθητών
Ενημέρωση Συντονιστή Παιδ. Ευθύνης.
Ενημέρωση Υπεύθυνου εκ μέρους του ΚΕΣΥ.
Συγγραφή και εφαρμογή Βραχυπρόθεσμου Προγράμματος Παρέμβασης (Β.Π.Π.).
Γ΄ Eπίπεδο
Εκπαιδευτικός τάξης – γονείς
Ομάδα Εκπ/κης Υποστήριξης Μαθητών
Πρόταση προς τους γονείς για παραπομπή σε ΚΕΣΥ αν το παιδί δεν έχει ήδη παραπεμφθεί.
Δ΄ Eπίπεδο
Γονείς - ΚΕΣΥ
Αίτημα των γονέων στο ΚΕΣΥ.
Στην περίπτωση που οι γονείς δεν συμφωνούν, συνεχίζεται η παρέμβαση στην τάξη μέσα από Β.Π.Π. και διαρκή ενημέρωσή τους.
Ε΄ Eπίπεδο
Εκπαιδευτικός τάξης – γονείς
Ομάδα Εκπ/κης Υποστήριξης Μαθητών
Σύλλογος Διδασκόντων
Συμπλήρωση Παιδαγωγικών Εκθέσεων.
Σύνταξη Πρακτικού Συλλόγου Διδασκόντων.
Παραπομπή σε ΚΕΣΥ με ανωτέρω και επιπλέον έγγραφα που ζητά το ΚΕΣΥ, στην περίπτωση που οι γονείς συμφωνούν να αιτηθούν στο ΚΕΣΥ.
Στ΄ Eπίπεδο
Σχολείο - ΚΕΣΥ
Το σύνολο των εγγράφων του σχολείου με εμπιστευτική αλληλογραφία φτάνει στο ΚΕΣΥ.

2. ΜΑΘΗΤΗΣ ΧΩΡΙΣ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΗ -αυτόβουλο αίτημα γονέα για αξιολόγηση-
ΕΠΙΠΕΔΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ & ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΚΑ ΜΕΣΑ
Α΄ επίπεδο
Γονείς - ΚΕΣΥ
Αίτημα των γονέων στο ΚΕΣΥ.
Β΄ επίπεδο
Εκπαιδευτικός τάξης – γονείς
Ομάδα Εκπ/κης Υποστήριξης Μαθητών
Σύλλογος Διδασκόντων
Το σχολείο αποστέλλει στο ΚΕΣΥ:
Πρακτικό Συλλόγου Διδασκόντων με Παιδαγωγικές Εκθέσεις.
Ενέργειες σχολείου και αποτελέσματα.
Επιπλέον έγγραφα που ζητά το ΚΕΣΥ.
3. ΜΑΘΗΤΗΣ ΜΕ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΗ ΚΕΣΥ
ΕΠΙΠΕΔΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ & ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΚΑ ΜΕΣΑ
Ομάδα Εκπ/κης Υποστήριξης Μαθητών
Γονείς
Υπεύθυνος εκ μέρους του ΚΕΣΥ
Ενημέρωση Συντονιστή Παιδ. Ευθύνης.
Εξειδίκευση των βασικών αξόνων των Εξατομικευμένων Προγραμμάτων Εκπαίδευσης (Ε.Π.Ε.). Διαρκής παρακολούθηση και διαρκής παρέμβαση.
4. ΜΑΘΗΤΗΣ ΜΕ ΓΝΩΜΑΤΕΥΣΗ ΙΑΤΡΟΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟΥ
ΕΠΙΠΕΔΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗΣ
ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ & ΠΑΡΕΜΒΑΤΙΚΑ ΜΕΣΑ
Ομάδα Εκπ/κης Υποστήριξης Μαθητών
Γονείς
Μέλος του ΙΠΔ
Το σχολείο ζητεί από το ΙΠΔ άμεση σύνδεση και υποστήριξη για κοινές ενέργειες. Ενημέρωση του Συντονιστή Παιδ. Ευθύνης και του Υπεύθυνου εκ μέρους του ΚΕΣΥ.