Τέλος Οκτώβρη κι ακόμη πολλά σχολεία της Διεύθυνσης Πειραιά δεν έχουν καταφέρει να «αναπτύξουν» πλήρως το πρόγραμμά τους. Βιώνουμε και φέτος, δυστυχώς, την ίδια εμπειρία των τελευταίων ετών, με τα ολοήμερα να λειτουργούν μόνο όσο επιτρέπει το περίσσευμα ωρών των τοποθετημένων εκπαιδευτικών, στη βάση ενός προγραμματισμού βασισμένου αποκλειστικά σε μια «λογιστική» ωρών, «λογιστική» που οδηγεί ξεκάθαρα σε υποβάθμιση και απαξίωση του ρόλου του ολοήμερου σχολείου.
Με τη σύνταξη του ωρολογίου προγράμματος να είναι καθημερινός πονοκέφαλος και ενίοτε άγονη προσπάθεια «τετραγωνισμού του κύκλου», με ιστορίες καθημερινής τρέλας που βιώνουν διευθυντές και Σύλλογοι Διδασκόντων προκειμένου να συντάξουν και να παραδώσουν τα προγράμματα τους και με συνεχείς μετακινήσεις των δασκάλων ειδικοτήτων από σχολείο σε σχολείο για την κάλυψη του ωραρίου τους.
Αποτέλεσμα της κατάστασης αυτής είναι η ανατροπή του προγραμματισμού χιλιάδων οικογενειών , οι οποίες αναγκάζονται πλέον να στραφούν προς τα Ιδιωτικά Κέντρα Μελέτης, πληρώνοντας φυσικά και το ανάλογο οικονομικό κόστος. Οι ευθύνες βαραίνουν ολοκληρωτικά το Υπουργείο: η λογική «καλύψτε με κάθε τρόπο τα κενά του πρωινού κύκλου και αφήστε το ολοήμερο για αργότερα», σημαίνει στην πράξη απαξίωση δομών του δημόσιου σχολείου και ενός σημαντικού κομματιού της δημόσιας και δωρεάν παιδείας.
Καλούμε άμεσα την κυβέρνηση και το υπουργείο παιδείας να στελεχώσουν το δημόσιο σχολείο, να λειτουργήσουν παντού τα ολοήμερα τμήματα, με:
- μόνιμους και μαζικούς διορισμούς για την κάλυψη όλων των κενών
- έναν δάσκαλο ΠΕ70 ανά δύο τμήματα ολοημέρου
- μετακίνηση μέχρι δύο σχολεία για τους δάσκαλους ειδικοτήτων για την κάλυψη του ωραρίου τους
*Εκλεγμένων με το ψηφοδέλτιο των ΠΑΡΕΜΒΑΣΕΩΝ-ΚΙΝΗΣΕΩΝ-ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΕΩΝ
ΠΗΓΗ: http://www.alfavita.gr