Δευτέρα 2 Οκτωβρίου 2017

Στη Βουλή τα λειτουργικά κενά στα σχολεία της επικράτειας

1. Πόσα ήταν τα λειτουργικά κενά, ανά βαθμίδα εκπαίδευσης και ανά ειδικότητα, στις 11/09/2017;
2. Πόσα ήταν τα λειτουργικά κενά στην Ειδική Αγωγή στις 11/09/2017;
3. Πόσα είναι τα λειτουργικά κενά, ανά βαθμίδα εκπαίδευσης και ανά ειδικότητα, σήμερα, 2/10/2017;
4. Πόσα είναι τα λειτουργικά κενά, στην Ειδική Αγωγή, σήμερα, 2/10/2017;
5. Δεδομένου ότι κατά το επόμενο διάστημα πρόκειται να ολοκληρωθούν εκκρεμείς διαδικασίες αποσπάσεων, θα δημιουργηθούν ακόμα περισσότερα λειτουργικά κενά. Έχετε υπολογίσει τον ακριβή αριθμό αυτών ανά βαθμίδα εκπαίδευσης και ανά ειδικότητα;
6. Πότε και με ποιο τρόπο σκοπεύετε να καλύψετε τις ανάγκες των σχολικών μονάδων σε διδακτικό προσωπικό;
Προς πληρέστερη ενημέρωση, παρακαλείσθε, όπως καταθέσετε στη Βουλή των Ελλήνων τους σχετικούς πίνακες με τα αριθμητικά στοιχεία ανά βαθμίδα εκπαίδευσης και ειδικότητα.
Στα παραπάνω ερωτήματα καλείται να απαντήσει ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου στη Βουλή, ύστερα από σχετική ερώτηση που κατέθεσαν στη Βουλή οι  Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας Νίκη Κ. Κεραμέως,  Γιάννης Ανδριανός, Μαρία Αντωνίου και Χρήστος Κέλλας .
Στην ερώτηση η Βουλευτές ζητούν επίσης από τον υπουργό Παιδείας προς  πληρέστερη ενημέρωση, να καταθέσει  στη Βουλή   τους σχετικούς πίνακες με τα αριθμητικά στοιχεία ανά βαθμίδα εκπαίδευσης και ειδικότητα.
Παράλληλα οι Βουλευτές της ΝΔ τονίζουν τα εξής:
  • Mε θριαμβευτικές ανακοινώσεις προβάλατε τον δήθεν άρτιο προγραμματισμό του Υπουργείου, κατά την έναρξη της φετινής σχολικής χρονιάς. Κάνατε λόγο για επιστροφή στην κανονικότητα και ομαλή λειτουργία του συνόλου σχεδόν των σχολικών μονάδων της χώρας.
  • Ωστόσο, σχεδόν ένα μήνα μετά την έναρξη του σχολικού έτους, τα νέα που λαμβάνουμε από σχολεία σε όλη την επικράτεια δεν είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά. Μαθαίνουμε για σχολεία, στα οποία δεν έχει ξεκινήσει η διδασκαλία όλων των πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων, σχολεία στα οποία δεν έχει ξεκινήσει η διδασκαλία ειδικών μαθημάτων, σχολεία στα οποία δεν παρέχεται η παράλληλη στήριξη.
ΠΗΓΗ: ESOS