Πέμπτη 21 Ιουλίου 2011

Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α: « ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α –ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ-ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ Ε.Ε.Π ΚΑΙ Ε.Β.Π-ΕΝΙΑΙΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ»


ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ

 ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
(Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α)
Βερανζέρου 14, Αθήνα,  tel: 6974714206,   mail: poseepea@yahoo.gr
 
Αθήνα 21/7/2011
Α.Π: 78


Θέμα : « ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α –ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ-ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ Ε.Ε.Π ΚΑΙ Ε.Β.Π-ΕΝΙΑΙΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ»


ü  Θέμα 1ο)-ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α ΓΙΑ ΤΟΝ ΡΟΛΟ ΤΟΥ Ε.Ε.Π ΚΑΙ Ε.Β.Π ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ.

Η πρώτη συνάντηση της ομάδας εργασίας, έγινε στα γραφεία της Ομοσπονδίας, στην οδό Βερανζέρου 14, στην Αθήνα. Συμμετείχαν οι : Λεωτσάκου  Παναγιώτα ΠΕ -31 , Αρβανίτης Δημήτρης ΠΕ-29 , Οικονόμου Μαρία ΠΕ-23 και Καρπενησιώτης Στάθης ΠΕ-23. Μετά από συζήτηση, η ομάδα, κατέληξε σε ορισμένες θέσεις, όσον αφορά στην αναγκαιότητα ύπαρξης του Ε.Ε.Π στην εκπαίδευση . Καταθέτουμε αυτές τις απόψεις με σκοπό να αποτελέσουν  κίνητρο για τους συναδέλφους που επιθυμούν να  καταθέσουν και τις δικές τους απόψεις – θέσεις. Η τελική επεξεργασία των θέσεων θα γίνει τον Σεπτέμβριο. Η Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α θα ενημερώσει για την επόμενη συνάντηση της ομάδας εργασίας, η οποία θα είναι ανοιχτή σε συμμετοχές.

Θέσεις ομάδας εργασίας

1)      Αναγκαιότητα ύπαρξης διεπιστημονικότητας

Η ύπαρξη διεπιστημονικότητας στο χώρο της εκπαίδευσης αποτρέπει, σε βραχυπρόθεσμο επίπεδο, τη διαμόρφωση δυσλειτουργικών συμπεριφορών στο χώρο του σχολείου και της κοινότητας, ενώ, σε μακροπρόθεσμο επίπεδο, ενισχύει τον υγιή πληθυσμό.

2)     Αναγνώριση-αξιολόγηση-κατανόηση

Εκ των πραγμάτων, ο μαθητικός πληθυσμός, λόγω των εξελικτικών του σταδίων, των τρεχουσών κοινωνικοοικονομικών συνθηκών και γενικότερα των αυξημένων του αναγκών, δημιουργεί ιδιαίτερες συνθήκες αναγνώρισης, κατανόησης και αντιμετώπισης των προβλημάτων του. Είναι αναγκαίο λοιπόν, να υπάρχει έγκαιρη αντίληψη πιθανών προβλημάτων συμπεριφοράς, λειτουργικότητας, ψυχοσυναισθηματικών διαταραχών και αποκλίνουσας συμπεριφοράς των μαθητών.
 Όπως επίσης, μια διεπιστημονική ομάδα, μπορεί να χρησιμοποιηθεί, προκειμένου να στηρίξει και να ανατροφοδοτήσει το διδακτικό προσωπικό και να ευαισθητοποιήσει και να στηρίξει την οικογένεια και την κοινότητα.


3)     Υποστήριξη-παρέμβαση-αποκατάσταση

Ανάλογα με τις εξατομικευμένες ανάγκες του μαθητή, υλοποιείται πρόγραμμα ατομικής ή/και ομαδικής παρέμβασης.
Μπορούν ακόμα να δημιουργηθούν ομάδες προσωπικού, με στόχο την ενημέρωση, την υποστήριξη, την ανατροφοδότηση και την εκπαίδευση των εκπαιδευτικών, σε ατομικό ή ομαδικό επίπεδο, σε θέματα που αφορούν στην υλοποίηση των  υποστηρικτικών παρεμβάσεων.
 Αναγκαιότητα ενημερωτικής-υποστηρικτικής παρέμβασης στην οικογένεια και την κοινότητα (διασύνδεση φορέων).

4)     Διακριτοί ρόλοι και η αναγκαιότητα ύπαρξης αυτών. 

Το θέμα αυτό θα αποτελέσει πεδίο συζήτησης στην επόμενη συνάντηση της ομάδας εργασίας.


ü  Θέμα 2ο)-ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ


Εκτός απροόπτου, η εγκύκλιος των αποσπάσεων για το Ε.Ε.Π και το Ε.Β.Π, θα κοινοποιηθεί στις Δνσεις Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας και στα ΚΕΔΔΥ, στις αρχές Αυγούστου. Για όποια εξέλιξη, θα υπάρξει ενημέρωση από την Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.

ü  Θέμα 3ο)-ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ Ε.Ε.Π ΚΑΙ Ε.Β.Π

Ο  αριθμός των πιστώσεων για αναπληρωτές ΕΕΠ και ΕΒΠ, αλλά και των υπολοίπων αναπληρωτών εκπαιδευτικών, θα εξαρτηθεί και από των αριθμό των συνταξιοδοτηθέντων εκπαιδευτικών, τον ακριβή αριθμό των οποίων θα γνωρίζει το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους(Γ.Λ.Κ), στα τέλη Αυγούστου.
Όπως και να έχει όμως, ο περσινός αριθμός αναπληρωτών ΕΕΠ και ΕΒΠ, διπλάσιος σε σχέση με πρόπερσι, πιστεύουμε ότι θα αποτελέσει σημείο αναφοράς  για το Υπουργείο Παιδείας και για το Γ.Λ.Κ, σε περίπτωση ενδεχόμενων περικοπών στις πιστώσεις για πρόσληψη αναπληρωτών.

ü  Θέμα 4ο)-ΕΝΙΑΙΟ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΟ

Η φημολογία που συνοδεύει την επικείμενη έλευση του ενιαίου μισθολογίου, που έχει να κάνει με την πρόθεση επιβολής επιπλέον περικοπών στις ήδη δραστικά μειωμένες αποδοχές των εκπαιδευτικών, σε συνδυασμό με την εργασιακή εξουθένωση,  λόγω της δραματικής έλλειψης προσωπικού, ιδίως στις δομές Ειδικής Αγωγής(ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ) και τα επιπρόσθετα χρόνια προβλήματα που αντιμετωπίζει το Ε.Ε.Π και το Ε.Β.Π, όπως η απαγόρευση του αναφαίρετου δικαιώματος μας για επαγγελματική εξέλιξη, για επιμόρφωση, για ισότιμη  αντιμετώπιση, αναγκάζει το προσωπικό αυτό να λειτουργεί σε ένα τοπίο άκρως δυσλειτουργικό, έχοντας ουσιαστικά δουλοκτητικές συνθήκες εργασίας, εντός, μάλιστα, του Δημοσίου τομέα.  Έτσι συσσωρεύονται θυμός, απογοήτευση και αδιέξοδα.
Γι αυτούς τους λόγους, δεν μπορεί να γίνει αποδεκτή οποιαδήποτε απόπειρα μείωσης των πενιχρότατων εισοδημάτων μας που θα οδηγήσει στην εξόντωση μας.

Δηλώνουμε απερίφραστα ότι η αντίδρασή μας θα είναι δυναμική με όποιο πρόσφορο τρόπο διαθέτουμε. Για την αξιοπρέπεια μας, για τη ζωή μας.






Για το Δ.Σ




Ο Πρόεδρος                                                                     Η Γ. Γραμματέας  






Βούγιας Βασίλης                                                                Κατσούλη Παναγιώτα