Παρασκευή 31 Αυγούστου 2018

Σχολική Σύμβουλος καταγγέλλει αποκλεισμό της από τους τελικούς πίνακες υποψηφιοτήτων Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου

Υπουργείο παιδείας

Προς την Πανελλήνια Ένωση Σχολικών Συμβούλων
Κύριε Πρόεδρε, κυρίες και κύριοι του Δ.Σ.
Απευθύνομαι στην Π.Ε.Σ.Σ. προκειμένου να καταγγείλω τον παράνομο αποκλεισμό μου από τους τελικούς πίνακες υποψηφιοτήτων Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου για το ΠΕΚΕΣ Ιονίων Νήσων.
Λέγομαι Σοφία Μπρισένιου και είμαι Δασκάλα και Σχολική Σύμβουλος στην Κέρκυρα. Διαθέτω όλα τα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα για την εν λόγω θέση. Επιπλέον, είμαι διδάκτωρ Ιστορίας και έχω δημοσιευμένο έργο και συμμετοχή με ανακοινώσεις σε Συνέδρια.
Προκειμένου να με αποκλείσουν, όπως αποδεικνύεται εκ των υστέρων, μου ζήτησαν πιστοποίηση-βεβαίωση από το Γαλλικό Ινστιτούτο των Αθηνών για το πτυχίο μου της Γαλλικής Γλώσσας, το οποίο είχα καταθέσει με τον φάκελό μου, επικυρωμένο και μεταφρασμένο από το Υπουργείο Εξωτερικών. Το πτυχίο αυτό το έχω αποκτήσει από το Πανεπιστήμιο της Aix-en- Provence τo 1988. Η αντιστοιχία του πτυχίου των γαλλικών που μου ζητήθηκε και κατέθεσα μέσα στην ημερομηνία των ενστάσεων θα μπορούσε να θεωρηθεί εντελώς περιττή, δεδομένου ότι το πτυχίο μου το απέκτησα από το Πανεπιστήμιο της Aix-Marseille III μετά από παρακολούθηση δια ζώσης επί δύο χρόνια στη Γαλλία, κάτι το οποίο αποδεικνύει την άριστη γνώση της γλώσσας σύμφωνα με τις οδηγίες του ΑΣΕΠ. Περιττεύει ίσως να επαναλάβω ότι και η «επάρκεια», την οποία επίσης είχα καταθέσει, συνοδευόμενη από το πτυχίο μου αρκούσε επίσης.
Με απέκλεισαν από τους πίνακες χωρίς λόγο και με παράνομη διαδικασία. Στην ψηφοφορία που έγινε τα δύο μέλη Δ.Ε.Π. του Πανεπιστημίου και η αιρετός εκπρόσωπος των εκπαιδευτικών ψήφισαν υπέρ μου, ενώ ο Περιφερειακός Διευθυντής εκπαίδευσης, κ. Κων/νος Γκούσης και δύο άλλα μέλη του Συμβουλίου ψήφισαν κατά (3-3). Υπερίσχυσε  η ψήφος του Περιφερειακού Διευθυντή και έτσι αποκλείστηκα από τους τελικούς πίνακες.
Μου απομένει ο δρόμος της δικαιοσύνης για την αποκατάσταση της θέσης και της υπόληψής μου. Θα αναζητήσω τόσο τις διοικητικές όσο και τις ποινικές ευθύνες  από αυτούς που με ζημίωσαν.
Επειδή όμως η απόδοση της δικαιοσύνης είναι χρονοβόρα και επειδή αισθάνομαι πραγματικά αδικημένη, απευθύνομαι στην Π.Ε.Σ.Σ. προκειμένου να τεθεί δημόσια το ερώτημα στον κ. Κων/νο Γκούση:  Για ποιον λόγο αποκλείστηκε από την ουσιαστική κρίση η Σοφία Μπρισένιου; Ποιος νόμος και ποια διάταξη του δίνει αυτό το αυθαίρετο δικαίωμα;
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
Σοφία Μπρισένιου, Σχολική Σύμβουλος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Κέρκυρας    
Υ.Γ. Παρακαλώ τον κ. Πρόεδρο να κοινοποιήσει την καταγγελία στα μέλη του Δ.Σ.