Τρίτη, 8 Μαΐου 2018

Στις αρχές της άλλης εβδομάδας θα κατατεθεί στη Βουλή το Σχέδιο Νόμου για τις Δομές Εκπαίδευσης


Αποτέλεσμα εικόνας για ΓΑΒΡΌΓΛΟΥ

Ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου δεν έχει καταλήξει ακόμη στο χρονοδιάγραμμα επιλογής στελεχών, αν και δέχεται από στελέχη του εισηγήσεις να ξεκινήσει με την κατάργηση του θεσμού των Σχολικών Συμβούλων και την επιλογή των Συντονιστών Εκπαιδευτικού Έργου.

Την Παρασκευή ή το αργότερο στις αρχές της άλλης εβδομάδας αναμένεται να κατατεθεί προς συζήτηση και ψήφιση στη Βουλή, το Σχέδιο Νόμου για τις Δομές Εκπαίδευσης (σ.σ. ο υπουργός Παιδείας επιστρέφει αύριο από τις Βρυξέλλες).
Η ακριβής ημερομηνία κατάθεσης θα εξαρτηθεί από το ποια ημέρα θα ολοκληρωθούν οι ελεγκτικές διαδικασίες στη Νομοπαρασκευαστική Επιτροπή της Βουλής και στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους.
Εκτιμάται ότι η ψήφιση του Σχεδίου  Νόμου να έχει γίνει μέχρι τέλους του μήνα ή αρχές Ιουνίου.
Η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας  θέλοντας να αποφύγει την απασχόληση των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης με τις Πανελλαδικές, έχει ήδη αποφασίσει πως η καταάθεση των αιτήσεων για την επιλογή στελεχών θα γίνει εκτός αυτών των ημερομηνιών.
Ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου δεν έχει καταλήξει  ακόμη στο χρονοδιάγραμμα επιλογής στελεχών, αν και δέχεται από στελέχη του εισηγήσεις να ξεκινήσει με την κατάργηση του θεσμού των Σχολικών Συμβούλων και την επιλογή των  Συντονιστών  Εκπαιδευτικού Έργου.
Ο υπουργός σχεδόν είχε προαναγγείλει την κατάργηση του θεσμού Σχολικών Συμβούλων
Τις προθέσεις του για το θεσμό των Σχολικών Συμβούλων , σχεδόν τις είχε προαναγγείλει ο υπουργός Παιδείας Κ. Γαβρόγλου, τον περασμένο Σεπτέμβρη από την Κρήτη, αν ερμηνεύσει κανείς τις τότε δηλώσεις του.
Παρουσία όλων των στελεχών της Κρήτης ο κ. Γαβρόγλου δήλωσε:
“Πολλοί Σχολικοί Σύμβουλοι δεν δουλεύουν",
"Είναι βαριά κουβέντα το “πολλοί”… κάποιοι Σύμβουλοι δε δουλεύουν", απάντησαν στον υπουργό οι παρόντες Σχολικοί Σύμβουλοι.
"Δεν συμφωνώ , δεν μπορώ να πω κάποιοι , είναι περισσότεροι από κάποιοι", ανταπάντησε ο Κώστας Γαβρόγλου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου