Πέμπτη 20 Σεπτεμβρίου 2018

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΑΔΙΟΡΙΣΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ: «ΥΠΟΘΕΣΗ ΓΑΥΔΟΣ» : ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΟΡΓΙΟ ΤΟΥ ΚΑΝΝΙΒΑΛΙΣΜΟΥ


Αποτέλεσμα εικόνας για συντονιστικό αναπληρωτών αδιόριστων εκπαιδευτικών
Σε ένα όργιο κανιβαλισμού και πολιτικής αμνησίας, μέσα μαζικής ενημέρωσης μας ενημερώνουν από την Τρίτη 18/9 σε συνεχείς δόσεις ότι το σχολείο της Γαύδου παραμένει κενό, όπως επίσης ότι την ευθύνη φέρει η δασκάλα που παραιτήθηκε. Αφορμή στάθηκε η ανάρτηση της δημάρχου Γαύδου σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης, η οποία ευθαρσώς εγκάλεσε τη δασκάλα για την παραίτησή της σημειώνοντας μάλιστα ότι  «ο εκπαιδευτικός έχει ευθύνη για το μέλλον παιδιών και οφείλει να κλειδώνει την επιπόλαιη συμπεριφορά στο σπίτι του πριν αναλάβει καθήκοντα έστω και για μια μέρα». Η δήμαρχος προφανώς ξεχνά τη συνθήκη εργασίας χιλιάδων αναπληρωτών, όπως άλλωστε προτιμά να μην αναφερθεί στο γεγονός ότι το σχολείο της περιοχής παραμένει δίχως μόνιμο εκπαιδευτικό εξαιτίας της πολιτικής μηδενικών διορισμών που ακολουθούν οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ όσο και οι προηγούμενες κυβερνήσεις.
Βολικό για μια δήμαρχο που έχει υποστηρίξει την εκλογή ΣΥΡΙΖΑ και βλέπει ως λύση την ειδική πρόσληψη αναπληρωτών σε περιοχές της παραμεθορίου. Κι αν μια κουβέντα παραπάνω έγινε για τις ποινές των αναπληρωτών φανταζόμαστε ότι ήταν γιατί οι εν λόγω προσλήψεις επαναφέρουν τη διετή διαγραφή. Βολικό όπως φαίνεται και για την κυβέρνηση που το βάρος της στελέχωσης των σχολείων μετακυλύεται από το υπουργείο παιδείας στον εκάστοτε αναπληρωτή που θα κληθεί να δουλέψει στο παρά πέντε οπουδήποτε χωρίς να είναι σε θέση να κάνει τον στοιχειώδη προγραμματισμό για τη ζωή του. Βολικό επίσης για τον Κυριάκο Μητσοτάκη που λίγες μέρες πριν στη ΔΕΘ υποστήριζε την «ελευθερία» επιλογής προσωπικού, για να υπογραμμίσει όπως και οι ΣΥΡΙΖΑΝΕΛ ότι οι χιλιάδες απολύσεις αναπληρωτών κάθε Ιούνη αποτελούν απλώς λήξη της σύμβασης. Μας βλέπουν ως αναλώσιμους αριθμούς, σκουπίδια για τον κάδο των ανέργων και περιμένουν να αναφωνήσουμε ότι για την κατάσταση που ζούμε φταίμε εμείς οι ίδιοι. Άλλωστε στην φετινή πρώτη φάση προσλήψεων στη Β/θμια η εξαίρεση ολόκληρων περιοχών με εκατοντάδες κενά δικαιολογήθηκε από τους κύκλους του Υπουργείου  ως “αλγοριθμικό πρόβλημα”.
Εμείς από την πλευρά μας λέμε: «ΝΑ ΛΗΞΕΙ ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ». Μοναδικοί υπεύθυνοι για την υποστελέχωση του σχολείου της Γαύδου και χιλιάδων άλλων σχολείων ανά τη χώρα είναι οι κυβερνήσεις που επέλεξαν την αναπλήρωση ως μέσο χτυπήματος της μονιμότητας, αλλά και ως μέσο υποβάθμισης του δημόσιου σχολείου. Κανένα σχολείο δεν πρόκειται να λειτουργήσει «κανονικά» όσο 1η Σεπτέμβρη δεν έχει όλους τους εκπαιδευτικούς στις θέσεις τους, όσο εναλλάσσει προσωπικό, όσο παραμένει με κενά επειδή το υπουργείο αρνείται να καλύψει σταθερά το σύνολο των αναγκών και δεν προβλέπει.
Στο δια ταύτα το υπουργείο παιδείας οφείλει ΑΜΕΣΑ να καλύψει τα χιλιάδες υπάρχοντα κενά, προβλέποντας επιπλέον προσωπικό σε κάθε διεύθυνση για την κάλυψη έκτακτων κενών. Δε θα σταματήσουμε να παλεύουμε μέχρι το κάθε παιδί να έχει την εκπαίδευση που χρειάζεται χωρίς περικοπές κι εκπτώσεις. Δε θα σταματήσουμε να παλεύουμε μέχρι ο καθένας και η καθεμιά να δουλεύει ΜΟΝΙΜΑ και ΣΤΑΘΕΡΑ με πλήρη εργασιακά δικαιώματα.

Με πρώτο βήμα τις 28/9 ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ:
§  ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΜΟΝΙΜΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΑΝΑΓΚΩΝ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
§  ΕΝΤΑΞΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΔΙΟΡΣΜΩΝ ΣΤΟΝ ΚΡΑΤΙΚΟ ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟ
§  ΔΗΜΟΣΙΟΠΟΙΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΥΠΑΡΧΟΝΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΤΩΝ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ, ΠΛΗΡΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ
§  ΑΡΣΗ ΤΗΣ ΔΙΕΤΟΥΣ ΔΙΑΓΡΑΦΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ Η ΑΡΝΗΣΗΣ ΑΝΑΛΗΨΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
§  ΟΧΙ ΣΤΑ ΔΟΥΛΟΚΤΗΤΙΚΑ ΣΥΜΦΩΝΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ-ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΜΙΣΘΟΥ ΜΑΣ-ΠΛΗΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ, ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ, ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ

Την ίδια στιγμή όμως κανείς και καμιά να μη βιώσει μόνος/η «τα προβλήματα της δουλειάς», κανείς και καμιά μη ζήσει τον εξαναγκασμό σε παραίτηση είτε γιατί δεν άντεξε είτε γιατί δεν είχε δικαίωμα σε αναρρωτικές. Δικτυωνόμαστε μεταξύ μας, απευθυνόμαστε στα σωματεία μας και πιέζουμε για να ανατρέψουμε το εργασιακό καθεστώς που μας θέλει δίχως δικαιώματα.