Παρασκευή 15 Απριλίου 2016

Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΦΙΛΗ ΜΕ ΔΟΕ ΟΛΜΕ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ

Από το Υπουγείο Παιδείας ανακοινώθηκε ο διάλογος που είχε ο Υπουργός Νίκος Φίλης, με ΔΟΕ ΟΛΜΕ και Αναπληρωτές.

Η ανακοίνωση:

15-04-16 Διάλογος για όλα Νίκου Φίλη και εκπαιδευτικών


Με τις διοικήσεις της ΟΛΜΕ και της ΔΟΕ καθώς και με αναπληρωτές, που συμμετείχαν στη σημερινή κινητοποίηση εναντίον του σχεδίου διάταξης που αφορά στις προσλήψεις αναπληρωτών για τη σχολική χρονιά 2016-2017, συζήτησε ο Υπουργός Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων Νίκος Φίλης .
Στη συζήτηση που είχε διάρκεια πάνω από δύο ώρες, δεν έλειψε η ένταση που τελικά οδήγησε στη διακοπή της συνάντησης λόγω αντεγκλήσεων μεταξύ ομάδων εκπαιδευτικών με αλληλοσυγκρουόμενα αιτήματα.
Σχολιάζοντας, αργότερα αυτή την κατάσταση ο Υπουργός Παιδείας δήλωσε, ότι: « Είναι κατανοητό και απολύτως σεβαστό το κοινωνικό και προσωπικό πρόβλημα που αντιμετωπίζει μια μεγάλη ομάδα αναπληρωτών, όμως, πρέπει να καταβληθεί κάθε προσπάθεια να μην υπάρξει εμφύλιος μεταξύ των εκπαιδευτικών”.
Στη διάρκεια της συζήτησης ο Νίκος Φίλης είπε:
Το σχέδιο μεταβατικής –ισχύος ενός έτους –διάταξης, έχει δοθεί εδώ και μέρες στην ΟΛΜΕ και τη ΔΟΕ, προκειμένου, να διατυπώσουν τις απόψεις τους.
Σήμερα, οι Oμοσπονδίες δήλωσαν ότι διαφωνούν με το σχέδιο αυτό. Από την πλευρά της ΟΛΜΕ κατατέθηκε γνωμοδότηση του νομικού της συμβούλου με το πρώτο κομμάτι της οποίας (αξιολόγηση των αποφάσεων του ΣτΕ) συμφωνεί και το Υπουργείο, όχι, όμως, με τις προτάσεις της οι οποίες έρχονται σε μεγάλη αντίφαση με την παραπάνω αξιολόγηση.
Ο Υπουργός Παιδείας, τόνισε, ότι, με τη συζητούμενη διάταξη το Υπουργείο συμμορφώνεται με την τελεσίδικη απόφαση της ολομέλειας του ΣΤΕ ( με ψήφους 29-0) και με άλλες αποφάσεις του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου, σύμφωνα με τις οποίες , δικαιώνονται οι επιτυχόντες του ΑΣΕΠ οι οποίοι θα πρέπει να προηγηθούν στην κατάταξη των πινάκων αναπληρωτών. Είπε, επίσης, καταλογίζοντας, τεράστια ευθύνη στις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ, που παρέλειψαν να κάνουν πράξη τη συνταγματική επιταγή, ότι, φέτος, με καθυστέρηση, δηλαδή, 16 ετών για πρώτη φορά οι πίνακες αναπληρωτών θα καταρτισθούν με την ευθύνη του ΑΣΕΠ.
Η απόφαση του ΣΤΕ
Το σχέδιο διάταξης του Υπουργείου, προτείνει λύση συνταγματικά ανεκτή και κατά το δυνατόν κοινωνικά δίκαιη.
Ο Υπουργός δήλωσε ότι πρέπει να υπάρξει άμεση κατάληξη του διαλόγου και νομοθετική ρύθμιση, προκειμένου, τα σχολεία να λειτουργήσουν ομαλά και χωρίς προβλήματα από την πρώτη μέρα.
Επίσης, τόνισε, ότι, τυχόν μη συμμόρφωση προς την απόφαση του ΣΤΕ εκτός του ότι αντίκειται προς την λειτουργία του κράτους δικαίου θα προκαλούσε απόρριψη των πινάκων των αναπληρωτών από το ανώτατο δικαστήριο, με αποτέλεσμα να κινδυνεύσει η έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.
Στο σχέδιο διάταξης προβλέπεται η μοριοδότηση διαφορετικών κριτηρίων όπως η επιτυχία στον διαγωνισμό του ΑΣΕΠ, η προϋπηρεσία αναπληρωτών μέχρι 60 μήνες, ακαδημαϊκά κριτήρια (όπως ο βαθμός πτυχίου), κοινωνικά κριτήρια, ενώ, αναζητείται νομικά και η δυνατότητα πρόβλεψης για την προϋπηρεσία των αναπληρωτών σε δυσπρόσιτες περιοχές.
Ο Υπουργός Παιδείας, διαβεβαίωσε ότι η κυβέρνηση, μετά την ολοκλήρωση της πρώτης αξιολόγησης και τον προσδιορισμό του δημοσιονομικού κενού, θα προχωρήσει σε μόνιμους διορισμούς κατά προτεραιότητα, στην παιδεία την υγεία και τις δομές κοινωνικής αλληλεγγύης με στόχο την ανασυγκρότηση του κοινωνικού κράτους.
Ο κ. Φίλης, απαντώντας στις ερωτήσεις είπε ότι η κυβέρνηση δεν προτίθεται να αυξήσει το ωράριο των εκπαιδευτικών ούτε να προχωρήσει σε νέο κύμα συγχωνεύσεων σχολείων
Διευκρίνισε, ότι, η αύξηση του αριθμού των μαθητών από 7 σε 14 στα τμήματα των νηπιαγωγείων στις αστικές περιοχές με ταυτόχρονη μείωση από 7 στους 5 στις απομακρυσμένες, εξυπηρετεί το σχέδιο για την ένταξη και των προνηπίων στην υποχρεωτική εκπαίδευση.
Η κυβέρνηση, επανέφερε χιλιάδες διαθέσιμους εκπαιδευτικούς που είχαν απολυθεί από την κυβέρνηση Σαμαρά επί υπουργίας Κυριάκου Μητσοτάκη και ανέστειλε την εφαρμογή της τιμωρητικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών υπενθύμισε ο Ν. Φίλης. Και πρόσθεσε, ότι, ζητήματα που αφορούν στη δημοκρατική αναδιοργάνωση και μεταρρύθμιση του σχολείου, συζητούνται στο πλαίσιο Εθνικού Διαλόγου καθώς και στις διαδικασίες συνεννόησης με τον ΟΟΣΑ.
Το Υπουργείο Παιδείας, προσβλέπει στο διάλογο με τους εκπαιδευτικούς φορείς και τα πολιτικά κόμματα για να αντιμετωπιστούν παθογένειες του παρηκμασμένου πελατειακού κράτους, μια από τις οποίες είναι η επί 16 χρόνια άρνηση των κομμάτων που το διαφέντευαν, να συμμορφωθούν προς τη συνταγματική επιταγή που επέβαλλε την κατάρτιση των πινάκων των εκπαιδευτικών μέσω ΑΣΕΠ.
Το σχολείο έμεινε όρθιο τα τελευταία χρόνια χάρη και στην προσφορά χιλιάδων αναπληρωτών εκπαιδευτικών, το έργο των οποίων αναγνωρίζει το Υπουργείο Παιδείας, διαβεβαίωσε ο Νίκος Φίλης.
Το πρωί, υπήρξε συγκέντρωση αναπληρωτών εκπαιδευτικών με κάποιες μικροεντάσεις, έξω από το Υπουργείο Παιδείας , ενώ, πραγματοποιήθηκε και η εκδήλωση βράβευσης μαθητών και μαθητριών που συμμετείχαν στο διαγωνισμό με τίτλο «Κύπρος 1974-2014: Δεν Ξεχνώ, Δημιουργώ, Διεκδικώ».

Δημοσιεύτηκε στο www.seepeaa.gr

Πέμπτη 14 Απριλίου 2016

ΣΕΕΠΕΑ ΣΤΕΛΛΑ: ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π. ΓΙΑ ΤΟ 2016-17

Το Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου Παιδείας, στη συνεδρίαση της Δευτέρας 11 Απριλίου 2016, συζήτησε το θέμα των Μεταθέσεων ΕΕΠ και ΕΒΠ για το 2016-17 και αποφάνθηκε σχετικά.


Συγκεκριμένα,  όσον αφορά στις Μεταθέσεις Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π.: 

α.  Έγινε δεκτή η ένταξη (3) μελών του ΕΕΠ στις ειδικές κατηγορίες μεταθέσεων 
(οι δύο λόγω πολυτεκνίας και μία λόγω αναπηρίας)
β. Έγινε ακύρωση δύο αιτήσεων λόγω μη θεμελίωσης δικαιώματος μετάθεσης
γ. Έγινε δεκτή μια αίτηση ανάκλησης 
δ. Επικυρώθηκαν οι Μεταθέσεις Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π. για το 2016-17. 

Δείτε τα ονόματα των μελών Ε.Ε.Π. που πήραν μετάθεση:


ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π. ΓΙΑ ΤΟ 2016-17


Α/Α

ΕΠΩΝΥΜΟ

ΟΝΟΜΑ

ΠΕ
ΠΕΡΙΟΧΗ ΟΡΓΑΝΙΚΗΣ ΘΕΣΗΣ
ΠΕΡΙΟΧΗ ΜΕΤΑΘΕΣΗΣ
1
ΟΤΑΠΑΣΙΔΟΥ
ΘΕΟΔΩΡΑ
ΠΕ21
1ο ΕΔΣ ΑΓ.ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
1ο ΕΔΣ ΚΑΛΛΙΘΕΑΣ
2
ΒΑΪΤΣΟΥΔΗ
ΒΙΡΓΙΝΙΑ
ΠΕ21
ΚΕΔΔΥ ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ
1ο ΕΔΣ ΚΟΜΟΤΗΝΗΣ
3
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΟΥ
ΜΑΡΙΑ
ΠΕ21
ΕΔΣ ΚΩΦΩΝ ΒΑΡΗΚΟΩΝ ΠΑΝΟΡΑΜΑ
10ο ΕΔΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
4
ΑΔΑΜΙΔΟΥ
ΧΡΙΣΤΙΝΑ
ΠΕ21
ΕΕΕΕΚ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ
ΚΕΔΔΥ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
5
ΚΑΡΑΝΙΚΟΥ
ΜΑΡΙΑ
ΠΕ23
ΚΕΔΔΥ ΑΘΗΝΩΝ Γ
ΚΕΔΔΥ ΑΘΗΝΩΝ Δ
6
ΠΑΠΑΔΗΜΟΥ
ΑΓΛΑΪΑ
ΠΕ23
1ο ΕΔΣ ΧΑΛΚΙΔΑΣ
1ο ΕΔΣ ΑΧΑΡΝΩΝ
7
ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΣ
ΛΑΖΑΡΟΣ
ΠΕ23
ΕΔΣ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ
ΚΕΔΔΥ ΠΙΕΡΙΑΣ
8
ΚΑΠΑΡΟΥ
ΜΑΡΙΑ
ΠΕ23
ΚΕΔΔΥ ΛΕΣΒΟΥ
ΕΔΣ ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ
9
ΔΑΟΥΤΗ
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
ΠΕ23
ΕΕΕΕΚ ΗΡΑΚΛΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ
ΕΔΣ ΑΓΙΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΚΡΗΤΗΣ
10
ΤΟΛΗ
ΘΕΟΔΩΡΑ
ΠΕ25
ΕΓ ΕΛΕΠΑΠ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
4ο ΕΔΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
11
ΤΡΑΚΑ
ΔΗΜΗΤΡΑ
ΠΕ29
1ο ΕΔΣ ΑΧΡΝΩΝ
Ε.Δ ΠΙΚΠΑ ΠΕΙΡΑΙΑ
12
ΤΖΟΥΒΕΛΕΚΗΣ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΕ29
ΕΕΕΕΚ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ
ΕΕΕΕΚ ΠΕΙΡΑΙΑ
13
ΣΚΙΑΔΑ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ
ΠΕ30
ΚΕΔΔΥ ΗΛΕΙΑΣ
ΚΕΔΔΥ ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑΣ
14
ΘΕΟΔΩΡΟΥ
ΜΑΡΙΑ
ΠΕ30
ΚΕΔΔΥ ΑΙΤΩΛ/ΝΙΑΣ
1ο ΕΔΣ ΑΓΡΙΝΙΟΥ
15
ΤΑΧΤΣΙΔΟΥ
ΓΕΩΡΓΙΑ
ΠΕ30
ΕΔΣ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ
ΕΕΕΕΚ ΚΟΡΔΕΛΙΟΥ
16
ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ
ΕΥΓΕΝΙΑ
ΠΕ30
ΚΕΔΔΥ ΡΟΔΟΠΗΣ
ΚΕΔΔΥ ΠΙΕΡΙΑΣ
16
ΠΑΣΣΑ
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ
ΠΕ30
ΚΕΔΔΥ ΕΒΡΟΥ
ΚΕΔΔΥ ΡΟΔΟΠΗΣ
17
ΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ
ΜΑΝΘΑ
ΠΕ30
ΕΕΕΕΚ ΑΙΓΑΛΕΩ
10ο ΕΔΣ ΑΘΗΝΩΝ
18
ΝΙΚΗΤΟΠΟΥΛΟΥ
ΒΙΚΤΩΡΙΑ
ΠΕ30
ΓΥΜΝ. ΚΩΦΩΝ ΒΑΡΗΚΟΩΝ ΘΕΣ/ΝΙΚΗΣ
10ο ΕΔΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
19
ΣΑΡΑΝΤΙΔΗ
ΘΩΜΑΪΤΣΑ ΕΙΡΗΝΗ
ΠΕ30
ΕΕΕΕΚ ΧΙΟΥ
ΕΔΣ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ

ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ:

ΔΕ1ΕΒΠ - ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Aιτήσεις: 6

Αιτήσεις που έλαβαν μετάθεση: 0 (0%)



ΠΕ21-ΠΕ26 - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ ΑΕΙ-ΤΕΙ

Aιτήσεις: 6 
Αιτήσεις που έλαβαν μετάθεση: 4 (66.667%)



ΠΕ23 - ΨΥΧΟΛΟΓΟΙ

Aιτήσεις: 15 
Αιτήσεις που έλαβαν μετάθεση: 5 (33.333%)


ΠΕ25 - ΣΧΟΛΙΚΟΙ ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ

Aιτήσεις: 2

Αιτήσεις που έλαβαν μετάθεση: 1 (50.0%)



ΠΕ29 - ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ

Aιτήσεις: 3 
Αιτήσεις που έλαβαν μετάθεση: 2 (66.667%)



ΠΕ30 - ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΙ

Aιτήσεις: 19 
Αιτήσεις που έλαβαν μετάθεση: 8 (42.105%)



Επίσης από το Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.
α.  έγινε δεκτή η ένταξη (3) μελών του ΕΕΠ στις ειδικές κατηγορίες μεταθέσεων 

(οι δύο λόγω πολυτεκνίας και μία λόγω αναπηρίας)

β. έγινε ακύρωση δύο αιτήσεων λόγω μη θεμελίωσης δικαιώματος μετάθεσης

γ. έγινε δεκτή μια αίτηση ανάκλησης 

Βασίλης Βούγιας
Δημήτρης Παπαευθυμίου
Αιρετοί Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.

Πηγή: seepea stella

Τετάρτη 13 Απριλίου 2016

Δελτίο Τύπου 11-04-2016: Προτάσεις του ΣΑΤΕΑ για τη μεταβατική διάταξη πρόσληψης των αναπληρωτών ΕΑΕ


Σύμφωνα με το υπ’ αριθμό 225/Υ1 του ΥΠΠΕΘ στις 08/04/2016 τα βασικά κριτήρια πρόσληψης αναπληρωτών προτείνεται να είναι τα ακόλουθα:
1.“Η επιτυχία σε διαγωνισμό του ΑΣΕΠ”:
Η Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση (ΕΑΕ) λειτουργεί σε ποσοστό 70% με αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, οι οποίοι εδώ και 14 χρόνια καλύπτουν πάγια κενά. Δεν έχουν γίνει μόνιμοι διορισμοί των αποφοίτων με βασικό πτυχίο (νηπιαγωγοί ΕΑΕ-ΠΕ61 και δάσκαλοι ΕΑΕ-ΠΕ71), ενώ δεν έχει διεξαχθεί ποτέ διαγωνισμός του ΑΣΕΠ στην ΕΑΕ.
2. “Η προϋπηρεσία σε θέση αναπληρωτή εκπαιδευτικού”:
Πάγια  θέση του ΣΑΤΕΑ είναι ότι το πλαφόν των 60 μηνών είναι άδικο και απαξιώνει το ρόλο της προϋπηρεσίας, που προσφέρουν όλοι οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί εδώ και 14 χρόνια. Το καθεστώς του αναπληρωτή εκπαιδευτικού αποτελεί μια επισφαλή εργασιακή συνθήκη, καθώς υπηρετεί τη δημόσια εκπαίδευση υπό ιδιαίτερες συνθήκες, συχνά μακριά από τον τόπο μόνιμης κατοικίας του. Η μη προσμέτρηση όλης της προσφερθείσας προϋπηρεσίας λειτουργεί τιμωρητικά προς τους συναδέλφους εκπαιδευτικούς, οι οποίοι, μη έχοντας άλλη εργασιακή διέξοδο, οδηγήθηκαν σε πάγιο καθεστώς αναπλήρωσης λόγω ανεπαρκούς προγραμματισμού στελέχωσης όλων των σχολικών μονάδων με μόνιμο προσωπικό.
Η προϋπηρεσία σε δυσπρόσιτες περιοχές πρέπει να προσμετράται στο διπλάσιο, προσφέροντας κίνητρο σε όλους τους συναδέλφους και διασφαλίζοντας την εύρυθμη λειτουργία όλων των σχολικών δομών ανά την επικράτεια.
Καμία έκπτωση στην προσμέτρηση της προϋπηρεσίας αναπληρωτών και ωρομισθίων! Να μη χαθεί ούτε μία ώρα, ούτε μία ημέρα προσφερθείσας προϋπηρεσίας!
3. “Τα ακαδημαϊκά προσόντα”:
Πάγια θέση του ΣΑΤΕΑ είναι η ύπαρξη δύο ξεχωριστών πινάκων:
α) Στον πρώτο πίνακα να εντάσσονται οι εκπαιδευτικοί με βασικό τίτλο σπουδών στην ΕΑΕ (ΠΕ61-νηπιαγωγοί ΕΑΕ, ΠΕ71-δάσκαλοι ΕΑΕ) και να κατατάσσονται βάσει της συνολικής προσφερθείσας προϋπηρεσίας και της ημερομηνίας κτήσης πτυχίου. Ο βαθμός πτυχίου να αποτελεί κριτήριο κατάταξης ανάμεσα σε συναδέλφους με ισοβαθμία στην προϋπηρεσία και στην ημερομηνία κτήσης πτυχίου.
β) Στον δεύτερο, επικουρικό πίνακα να εντάσσονται οι εκπαιδευτικοί χωρίς βασικό τίτλο σπουδών στην ΕΑΕ με τα ακόλουθα ακαδημαϊκά προσόντα: διδακτορικό και μεταπτυχιακό.
4. “Τα κοινωνικά κριτήρια”:
Αναπληρωτές εκπαιδευτικοί ΕΑΕ με αναπηρία 67% και άνω: πρόταξη στις προσωρινές τοποθετήσεις αναπληρωτών με ποσόστωση 20%  αποκλειστικά ανά νομό και όχι επί του συνόλου των προσλήψεων, ενώ χωρίς βασικό πτυχίο ΕΑΕ προτεραιότητα ή ποσόστωση στον πίνακά τους (πίνακας αναπληρωτών Γενικής Αγωγής) βάσει του βασικού τους πτυχίου.
Ως ΣΑΤΕΑ στηρίζουμε ενεργά τις κινητοποιήσεις όλων των συναδέλφων και απαιτούμε:
  • Να στελεχωθούν άμεσα όλα τα κενά στην ΕΑΕ με μόνιμο προσωπικό
  • Nα μετρά ολόκληρη η προϋπηρεσία των αναπληρωτών-ωρομισθίων (πραγματική και σε δυσπρόσιτα)
  • Να μοριοδοτούνται τα ακαδημαϊκά  προσόντα  για όλους τους εκπαιδευτικούς, όταν πραγματοποιηθούν μόνιμοι  διορισμοί.
 Αναλυτικότερα οι θέσεις μας στο www.satea.gr
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΤΗΣ ΕΝΕΛΕΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΥΠΠΕΘ ΓΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:
  Το ΔΣ της ΕΝΕΛΕΑ, αναφορικά για τις προτάσεις του Υπουργείου Παιδείας όπως αυτές τέθηκαν σε δημόσια διαβούλευση, για το σύστημα μοριοδότησης που μεταβατικά θα διέπει τις προσλήψεις αναπληρωτών στην εκπαίδευση και ειδικότερα στην ΕΑΕ, αφού συνεδρίασε αποφάνθηκε στα παρακάτω:

Ø  Είμαστε αντίθετοι στη λογική θεσμοθέτησης ανώτατου ορίου(αυτό των 60 μηνών) μοριοδότησης προϋπηρεσίας, διότι αδικεί κατάφωρα μεγάλη πλειονότητα συναδέλφων. Επί σειρά ετών συνάδελφοι οι οποίοι αφενός στερούμενοι τις οικογένειές τους και άλλοτε (ακόμη και με οικονομική ζημία), προκειμένου να συγκεντρώσουν μόρια προϋπηρεσίας, εργάζονταν σε διάφορα σημεία της χώρας, τώρα υποβαθμίζονται και στερούνται το αντίτιμο των δίκαιων κόπων τους. Επιπλέον οι διορισμοί έχουν σταματήσει να γίνονται εδώ και πολλά χρόνια με αποτέλεσμα τον πληθωρισμό σε προϋπηρεσίες. Όταν νομοθετήθηκε το πλαφόν των 60 μηνών δεν υπηρχει εύκολα προϋπηρεσία που να ήταν μεγαλύτερη αλλά κι επιπλέον λειτουργούσε προσθετικά με μόρια γραπτού διαγωνισμού τότε.
Η πρότασή μας είναι μοριοδότηση, με τον προτεινόμενο συντελεστή, από τον πρώτο έως και τον τελευταίο μήνα προϋπηρεσίας ανεξαιρέτως.
Ø  Θεωρούμε τη λογική υπέρ-μοριοδότησης, σε έναν ενιαίο πίνακα, βάσει κοινωνικών κριτηρίων που προτείνει το Υπουργείο επιεικώς απαράδεκτο, αφού καταστρατηγεί οποιαδήποτε αρχή ισονομίας και ισοπολιτείας, θεωρώντας ουσιαστικά αναπηρία και πολυτεκνία ως προσόν έναντι των υπολοίπων συναδέλφων. Η άσκηση κοινωνικής πολιτικής σε μια ευνομούμενη χώρα γίνεται μέσω αυξήσεων των επιδομάτων πρόνοιας, μειώσεις φορολογικών συντελεστών κλπ και όχι προτάσσοντας κοινωνικές ομάδες έναντι άλλων, μέσω απίστευτα υψηλών μοριοδοτήσεων που αφενός προσβάλουν τις ικανότητες των συναδέλφων ΑΜΕΑ, αφετέρου δε αδικούν κατάφορα την πλειονότητα των υπόλοιπων συναδέλφων .
Η πρότασή μας εδώ είναι η δημιουργία ξεχωριστού πίνακα για τις ομάδες που δικαιούνται ιδιαίτερης μεταχείρισης από την πολιτεία και η πρόσληψη αυτών στην εκπαίδευση σε ποσοστό ισότιμο με αυτό που αντιπροσωπεύουν έναντι του συνολικού αριθμού των εκπαιδευτικών του κάθε κλάδου. Έτσι συνάδελφοι ΑΜΕΑ ή πολύτεκνοι ή τρίτεκνοι ακόμη και αν δεν έχουν μόρια  από προϋπηρεσία ή άλλα ακαδημαϊκά προσόντα να μπορούν να διοριστούν έως και το ποσοστό του συνολικού αριθμού που αντιπροσωπεύουν.
Ø  Θεωρούμε ακατανόητη, άδικη και αντισυνταγματική τη μη μοριοδότηση συναδέλφων, που έχουν παρακολουθήσει σεμινάριο 400 ωρών για την ΕΑΕ - κατά τα πρότυπα του Νόμου - μετά τον Αύγουστο του 2010. Επίσης να εξεταστεί η μοριοδότηση και των σεμιναρίων από Πανεπιστήμια που ήταν300 ωρών.
Πρότασή μας είναι η ισότιμη μοριοδότηση όλων των συναδέλφων, ανεξαρτήτως του χρόνου απόκτησης του συγκεκριμένου προσόντος.
Ø  Κομβικό είναι επίσης να μοριοδοτείται διπλά (μόρια προϋπηρεσίας) η πρώτη προτίμηση του αναπληρωτή εκπαιδευτικού εφόσον αυτή συμπίπτει με την υπηρεσία του κατά το αμέσως προηγούμενο σχολικό έτος και μόνον γι αυτή.Με τον τρόπο αυτό θα αυξηθούν σημαντικά οι πιθανότητες, να μην γίνεται εναλλαγή προσώπων, κάτι που έχει αποβεί σε βάρος του εκπαιδευτικού έργου, ιδιαίτερα στην ΕΑΕ, όπου ο εκπαιδευτικός αποτελεί σημείο αναφοράς για τους μαθητές και χρειάζεται χρόνος μέχρι οι εκπαιδευτικοί να μάθουν τα παιδιά και αντιστρόφως. Η ύπαρξη σταθερών προσώπων, προσώπων αναφοράς είναι πρωταρχική για την ΕΑΕ.

  Κατόπιν των παραπάνω οι προτάσεις μας με την αντίστοιχη αιτιολογία έχουν ως ακολούθως:
ΠΡΟΤΑΣΗ 1:
Να μην υπάρχει πλαφόν στην προϋπηρεσία. Προτείνουμε μοριοδότηση από τον 1Ο μήνα εξίσου (0,2 μόρια ανά μήνα) και χωρίς κανένα περιορισμό.

ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ:
Στην ΕΑΕ δεν υπάρχει γραπτός διαγωνισμοός ΑΣΕΠ, οπότε δεν ισχύει το σκεπτικό που υφίσταται στο άρθρο 3 του 3848/10 για συγκεκριμένη και οριοθετημένη προσαύξηση από την προϋπηρεσία. Ο νομοθέτης προέβλεψε στον 3848/10 το πλαφόν της προϋπηρεσίας ώστε να μην γίνει αλλοίωση της γραπτής βαθμολογίας αλλά μόνον περιορισμένη πριμοδότηση/προσαύξησή της. Στην ΕΑΕ τούτο δεν υφίσταται επομένως είναι προφανώς αντισυνταγματική η κατ’ ανώτατο όριο περιοριστική ρύθμιση της προϋπηρεσίας.
Επιπλέον είναι ακατανόητο και αυθαίρετο να μην μοριοδοτούνται οι 10 πρώτοι μήνες. (αφαιρούν μάλιστα από το ανώτατο 16,8 που ισχύει στη γενική εκπαίδευση το 1,1). Άλλωστε π.χ. οι κατέχοντες διδακτορικό ή μεταπτυχιακό στην ΕΑΕ ή την σχολική ψυχολογία, κατά το ν.3699/08 έχουν τα πλήρη προσόντα για την ΕΑΕ και δεν χρειάζονται την προϋπηρεσία των 10 μηνών για ένταξη στους πίνακες.
ΠΡΟΤΑΣΗ 2:
Προτείνουμε τα κοινωνικά κριτήρια να μοριοδοτούνται όπως και σήμερα χωρίς καμμία αλλαγή. Άλλωστε για παράδειγμα και στα διδακτορικά έχει διατηρηθεί – και σωστά - το σημερινό καθεστώς μοριοδότησης και όχι αυτό που προβλέπει το άρθρο 3 του 3848/10  όπως και το σύστημα μοριοδότησης του βαθμού πτυχίου, επιπλέον δεν υπάρχει μοριοδότηση 2ουπτυχίου κλπ που αναφέρονται στο άρθρο 3 του ν.3848/10.
Ειδικά για τους αναπήρους εκπαιδευτικούς (θα μπορούσε να αφορά και τριτέκνους και πολυτέκνους το ίδιο), προτείνουμε εναλλακτικά να δημιουργηθεί ξεχωριστός πίνακας του οποίου η απορρόφηση να γίνεται ποσοστιαία με βάση την ποσοτική αντιπροσωπευτικότητά του. Για παράδειγμα, αν στον κλάδο των ΠΕ02 ο πίνακας των αναπήρων εκπαιδευτικών εκπροσωπεί το 6% των εγγεγραμμένων στους πίνακες, οι προσλήψεις από αυτόν να ακολουθούν αυτό και μόνον το ποσοστό. Ανάλογα να ισχύει για όλους τους κλάδους και ειδικότητες.

ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑΣτην ΕΑΕ όπως έχουμε προαναφέρει δεν έχει ποτέ διενεργηθεί γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ. Ως εκ τούτου η προτεινόμενη μοριοδότηση δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στρέβλωσης της πραγματικότητας αφού δεν υπάρχουν τα μόρια του γραπτού ΑΣΕΠ. Έτσι κρίνεται ότι 5 μόρια για την τριτεκνία, 7 μόρια για την αναπηρία και 10 για την πολυτεκνία αλλοιώνουν πλήρως την εικόνα των πινάκων.
Αντίθετα στη γενική εκπαίδευση το άθροισμα των μορίων εμπεριέχει και τα μόρια του γραπτού ΑΣΕΠ (κάτι που εξομαλύνει τη βαρύτητα των επιμέρους κριτηρίων), ενώ στην ΕΑΕ όπου δεν υπάρχουν τέτοια μόρια γίνεται αλλοίωση της πραγματικότητας αφού αν κάποιος έχει λ.χ. μόρια πολυτεκνίας, είναι πολύ δύσκολο να ξεπεραστεί από κάποιον με προϋπηρεσία, πολύ δε περισσότερο αν έχει επιπλέον και 6 μόρια προϋπηρεσίας (καθώς ο μη πολύτεκνος θα έχει 15,7 το πολύ ενώ ο αντίστοιχος πολύτεκνος θα έχει 16 μόρια κι ας έχει πολύ μικρότερη προϋπηρεσία, πράγμα εμφανώς αντισυνταγματκό). Εδώ μιλάμε για μόρια δεδομένα πλέον και όχι για μόρια που εξαρτώνται και από τι γραπτό έχει ο καθένας!

ΠΡΟΤΑΣΗ 3:
Για τους  υποψήφιους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς ειδικής αγωγής να προβλέπεται διπλασιασμός των μορίων προϋπηρεσίας για την Δ/νση Εκπ/σης της πρώτης προτίμησής τους και εφόσον αυτή ταυτίζεται με την Δ/νση Εκπαίδευσης στην οποία υπηρέτησαν το αμέσως προηγούμενο διδακτικό έτος. Ο διπλασιασμός να ισχύει και για την τοποθέτησή τους σε σχολείο (μετά δηλαδή την πρόσληψη) και εφόσον η πρώτη τους προτίμηση ταυτίζεται με το σχολείο στο οποίο υπηρέτησαν το αμέσως προηγούμενο διδακτικό έτος.

ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ:
Αναφορικά με την πριμοδότηση της πρώτης προτίμησης των υποψηφίων αναπληρωτών προτείνεται, διότι κάθε χρόνο παρατηρείται το φαινόμενο να αλλάζουν πρόσωπα τόσο στα ειδικά σχολεία όσο και στα Τ.Ε., στις παράλληλες στηρίξεις ή στα ΚΕΔΔΥ. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα κάθε χρόνο να σπαταλάται χρόνος μέχρι να εξοικειωθούν οι εκπαιδευτικοί με τους μαθητές και αντιστρόφως ή για την περίπτωση των ΚΕΔΔΥ να χρειάζεται αρκετός χρόνος ώστε να εξοικειωθούν με τις διαδικασίες αξιολόγησης και υποστήριξης. Στην περίπτωση δε, των Δ.Α.Δ. (αυτισμός) η εναλλαγή προσώπων είναι αντίθετη με τη διεθνή βιβλιογραφία. Η λογική της πριμοδότησης της πρώτης προτίμησης υπάρχει και σήμερα στις μεταθέσεις μονίμων εκπαιδευτικών.

ΠΡΟΤΑΣΗ 4:
Μοριοδότηση όλων των σεμιναρίων τουλάχιστον 300 ωρών, είτε ήταν πριν είτε μετά το 2010 αρκεί να υλοποιήθηκαν από Πανεπιστήμια ή υπό την αιγίδα του Υπ. Παιδείας.

ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ:
Είναι εμφανώς αντισυνταγματικό να μοριοδοτούνται σεμινάρια πριν το 2010 ενώ τα ίδια σεμινάρια που έγιναν μετά το 2010 να μην λαμβάνουν μόρια! Επιπλέον υπάρχουν σεμινάρια που έγιναν στις αρχές της δεκαετίας του 2000 από Πανεπιστήμια και ήταν διάρκειας 300 ή 350 ωρών. Θεωρούμε ότι και αυτά πρέπει να μοριοδοτηθούν.

ΠΡΟΤΑΣΗ 5:
Δημιουργία ξεχωριστού πίνακα υποψηφίων αναπληρωτών που κατέχουν επάρκεια στην ΕΝΓ και πιστοποιημένη γνώση της γραφής Braille.

ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΑ:
Προκειμένου για την εκπαίδευση τυφλοκωφών μαθητών απαιτούνται και τα 2 τυπικά προσόντα. Ειδικά η ΕΝΓ χρειάζεται επιπροσθέτως, καθώς με την απτική/δακτυλική μορφή πετυχαίνεται η επικοινωνία με το/τη μαθητή/τρια. Στην Ελλάδα σήμερα δεν υπάρχει πιστοποίηση επάρκειας στην απτική νοηματική κι έτσι μέχρι να υπάρξει τούτο, μόνον οι κατέχοντες επάρκεια ΕΝΓ (πέραν της Braille) είναι σε θέση να διδάξουν στην τυφλοκώφωση.

    Τελειώνοντας γι άλλη μία φορά θεωρούμε ότι ο ν.3848/2010 δεν μπορεί να έχει εφαρμογή στην πρόσληψη αναπληρωτών ΕΑΕ αφού ουδέποτε διενεργήθηκε γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ ειδικής αγωγής, όπως και ουδέποτε έγιναν μόνιμοι διορισμοί διδακτικού προσωπικού. Ως εκ τούτου δεν γίνεται αντιληπτό με ποιόν τρόπο δικαστικές αποφάσεις επιτυχόντων ΑΣΕΠ επηρεάζουν τις προσλήψεις των αναπληρωτών ΕΑΕ για τους οποίους υπενθυμίζεται ότι προβλέπονται ειδικές διατάξεις και συγκεκριμένα τυπικά προσόντα.
    Επιμένουμε δε, γι άλλη μία φορά όπως εφαρμοστεί το άρθρο 22 περ.1 του ν.1566/1985 περί του Συμβουλίου Ειδικής Αγωγής (Σ.Ε.Α.).
Εξυπακούεται ότι είναι περισσότερο από αναγκαίο να γίνουν ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ στην ΕΑΕ!!!
Εκ του Δ.Σ.