Σάββατο 4 Οκτωβρίου 2014

ΕΡΩΤΗΣΗ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΤΟΥ ΚΚΕ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ

Ερώτηση του ΚΚΕ για τη λειτουργία των Ειδικών Σχολείων




Σχεδόν το σύνολο των ειδικών σχολείων στη χώρα, 20 ήμερες μετά την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς, είτε δεν έχουν ακόμη υποδεχτεί το σύνολο των μαθητών τους λόγω των οξυμμένων ελλείψεων στις μεταφορές, της περικοπής ή μη έγκρισης δρομολογίων είτε λόγω των τραγικών ελλείψεων που καταγράφονται στο ειδικό εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό.
Μόνο σαν ενδεικτική μπορεί κάνεις να εκλάβει την εικόνα που επικρατεί σε σειρά από σχολεία της Αττικής αφού υπογραμμίζει ζοφερά την τραγική κατάσταση που επικρατεί για τις δημόσιες δομές της ειδικής αγωγής σε όλη την επικράτεια της χώρας. Ενδεικτικά και μόνο να αναφέρουμε το σχολείο για τα αυτιστικά παιδιά στον Πειραιά που μόνο τα 30 από τα 44 παιδιά φτάνουν στο σχολείο λόγω των σοβαρών ελλείψεων σε μεταφορά, το Ειδικό Σχολείο Δραπετσώνας που δεν λειτούργησε ακόμη λόγω των συντριπτικών ελλείψεων, το Ειδικό Γυμνάσιο – Λύκειο στο ΙΛΙΟΝ που μόλις το 50% των παιδιών φτάνει στο σχολείο μια και εδώ δεν εκτελούνται δρομολόγια και λείπουν εκπαιδευτικοί σε βασικά μαθήματα καθώς και μεγάλο μέρος του βοηθητικού και ειδικού προσωπικού. Ίδια κατάσταση στο 10ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αθήνας που μόλις το 50% των παιδιών φτάνει στο σχολείο, στην Αργυρούπολη στο σχολείο «Ανοιχτή πόρτα» λείπουν όλες οι ειδικότητες και δεν εγκρίνονται δρομολόγια, το Ειδικό Δημοτικό στον Αγ. Δημήτριο που παρότι διπλασιάστηκαν τα παιδιά για φέτος από 36 σε 72 λείπουν όλες οι ειδικότητες και 30 παιδιά ήδη δεν φτάνουν στο σχολείο, στο Ειδικό Δευτεροβάθμιο Σχολείο στο Μενίδι που λείπουν 17 εκπαιδευτικοί και από τα 110 μόνο 25 παιδιά φτάνουν στο σχολείο μία και εδώ λείπουν οι μεταφορές καθώς και κοινωνικοί λειτουργοί, ψυχολόγοι και λογοθεραπευτές, στο 6ο Ν. Ηράκλειου που λείπουν 15 εκπαιδευτικοί και 30 παιδιά μεταφέρονται στο σχολείο με ευθύνη των γονιών, το ολοήμερο σχολείο στο ΚΕΑΤ που δεν λειτουργεί ακόμη κ.ο.κ.
Η κατάσταση μιλάει από μόνη της και δεν επιδέχεται καμία δικαιολογία από τη μεριά της κυβέρνησης και του αντίστοιχου Υπουργείου. Η ολιγωρία της κυβέρνησης να πάρει έκτακτα μέτρα ώστε να αντιμετωπιστεί αυτή η απαράδεκτη κατάσταση που διαμορφώνεται κατ΄ εξακολούθηση στα ειδικά σχολεία δεν αφόρα τόσο τις δημοσιονομικές δυσκολίες, όπως πιθανά θα επικαλεστεί η κυβέρνηση, αλλά την πρόθεση που υπάρχει να αποδυναμωθούν πάρα πέρα οι δημόσιες δομές της ειδικής αγωγής και να πέσει η ευθύνη και το βάρος της αποκλειστικά στους ώμους της οικογένειας που μένει διαχρονικά και μέσα στη δίνη της κρίσης αστήριχτη και αβοήθητη.

Με βάση τα πάρα πάνω ΕΡΩΤΑΤΑΙ η Κυβέρνηση ποια άμεσα μέτρα θα πάρει για:
• Να διασφαλίσει την πλήρη λειτουργία των ειδικών σχολείων.
• Να καλύψει τις ελλείψεις του προσωπικού και τη διασφάλιση της ασφαλούς μεταφοράς όλων των μαθητών και σε ποιο χρονικό ορίζοντα.

Οι  βουλευτές
Γιάννης Γκιόκας
Ελένη Γερασιμίδου
Λιάνα Κανέλλη
Χρήστος Κατσώτης
Διαμάντω Μανωλάκου

Πέμπτη 2 Οκτωβρίου 2014

Τετάρτη 1 Οκτωβρίου 2014

Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η ΚΑΝΕΝΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΤΤΙΚΗΣ


Βερανζέρου 22,6ος όροφος, τηλ.: 210.3835093, φαξ: 210.3845434 - 210.3801227
Αθήνα, 26/9/2014
Δέκα πέντε μέρες λειτουργίας των σχολείων και δεν έχουν διαθέσει ούτε πατίνι για τη μεταφορά των μαθητών. Οι τσέπες και η υπομονή των γονιών αδειάζουν, καραδοκούν ατυχήματα και οι μαθητές απογοητεύονται από τη διαδικασία της γνώσης.
Η Κυβέρνηση, πέραν της υποκριτικής της συμπάθειας στην έναρξη της σχολικής χρονιάς και την παραπληροφόρηση που επιδιώκει μέσω των ΜΜΕ, έσπευσε να περάσει σχετική ρύθμιση, για την "επίλυση" του προβλήματος και μόνο για το σχολικό έτος 2014-2015, πετώντας την «καυτή πατάτα» στην περιφέρεια.
Η Περιφερειάρχης Αττικής, κα Δούρου από την άλλη, αρκείται σε διατυπώσεις όπως «είναι δικαίωμα των μαθητών η μεταφορά». Κάνει επισκέψεις για επικοινωνιακούς λόγους στα μουσικά σχολεία, υποσχόμενη ότι θα ... λύσει το πρόβλημα, τη στιγμή που αρνείται συστηματικά συνάντηση με την Ομοσπονδία Γονέων Αττικής για το ζήτημα, επικαλούμενη «φόρτο εργασίας». Πάντως ούτε η ίδια, ούτε οι Αντιπεριφερειάρχες που δέχονται την πίεση των Ενώσεων Γονέων, απαντούν στην ουσία: πότε και με ποιο τρόπο θα ξεκινήσει η μεταφορά των μαθητών.
Οι μεταφορείς, βλέποντας ως εμπόρευμα τη μεταφορά των παιδιών μας και αφού δεν έχουν το ανάλογο κέρδος που επιθυμούν, δεν δείχνουν ενδιαφέρον για τα δρομολόγια, με αποτέλεσμα οι διαγωνισμοί να καταλήγουνάγονοι.
Έτσι, για άλλη μια φορά βρισκόμαστε μπροστά στα αδιέξοδο της πολιτικής που εφαρμόζεται στο ζήτημα της μεταφοράς αλλά και στην εκπαίδευση γενικότερα (π.χ. κλείσιμο σχολείων). Η ταλαιπωρία μας δεν θα τελειώσει με την άρση κάποιων αστοχιών ή γραφειοκρατικών κωλυμάτων. Το πρόβλημα έχει ΒΑΘΟΣ! Αφού με το πέρας αυτού του σχολικού έτους 2014-2015, θα εφαρμοστεί η γνωστή ΚΥΑ 24001 και η οποία ούτε λίγο - ούτε πολύ, καταργεί τη μεταφορά των μαθητών με δημόσια σύμβαση. Η νέα τροποποιητική ΚΥΑ 32807/1-09-2014 που υπογράφηκε στις 5/9/2014 (και κρατήθηκε κρυφή μέχρι πρόσφατα) για να καθιερώσει πιο εύκολα το Ειδικό Μαθητικό Δελτίο για την πλειοψηφία των μαθητών το αντικαθιστά με κάρτα απεριορίστων διαδρομών. Ταυτόχρονα δίνεται το δικαίωμα σε οποιονδήποτεέχει αυτοκίνητο, και ας μην είναι γονιός, να μεταφέρει μαθητές, αρκεί να έχει ζώνες ασφαλειας και να έχει περάσει ΚΤΕΟ το Ι.Χ. του, λαμβάνοντας ως αποζημίωση το 80% αυτού που δινότανε στα ΤΑΞΙ. Έτσι εννοούν την ασφαλή μεταφορά μαθητών!!!
Αποδεικνύεται ξανά ότι η πρότασή μας, για δημιουργία ενιαίου κρατικού φορέα για Αποκλειστικά Δημόσιο, Δωρεάν και Ασφαλές σύστημα μεταφοράς των μαθητών στα σχολεία τους, με κατάλληλα διαμορφωμένα και ασφαλή μέσα μετακίνησης, με εξειδικευμένους μόνιμους οδηγούς και συνοδούς και απευθείας επαρκή κρατική χρηματοδότηση, είναι η μόνη ουσιαστική και μόνιμη λύση.
Αγαπητοί γονείς,
Θέλουν να καταργήσουν τη δωρεάν μεταφορά των μαθητών. Αν μέχρι σήμερα συνεχίστηκε η όποια δωρεάν μεταφορά, αυτό έγινε κάτω από την πίεση και τις δυναμικές κινητοποιήσεις γονιών - μαθητών - εκπαιδευτικών και μόνο. Το δικαίωμα των παιδιών μας το κρατήσαμε σε ισχύ με το δικό μας δυναμικό αγώνα. Το ίδιο θα κάνουμε και τώρα!
Απαιτούμε από την κυβέρνηση και από την Περιφέρεια:
•     Να προβούν στις απαραίτητες ενέργειες και να συνεχιστεί η μεταφορά των μαθητών χωρίς καμία καθυστέρηση. Να καλυφθούν όλα τα δρομολόγια που υπάρχουν, χωρίς καμία κατάργηση και επιπλέον να καλυφθεί η ανάγκη για μεταφορά των μαθητών, όπου προκύπτουν νέα δρομολόγια.
•     Πάσο δωρεάν μεταφοράς για όλους του μαθητές, όσο δεν μπαίνουν δρομολόγια.
•     Να δοθεί μόνιμη λύση μπροστά από την νέα σχολ. χρονιά, με τη δημιουργία ενιαίου κρατικού φορέα για Αποκλειστικά Δημόσιο, Δωρεάν και Ασφαλές σύστημα μεταφοράς των μαθητών.
Επισημαίνουμε την ευθύνη τόσο των διευθυντών των στ. μονάδων όσο και των Δήμων να ζητήσουν - να αιτηθούν άμεσα δρομολόγια σε σχέση με πέρυσι, αφού με βάση την τροπολογία είναι αυτοί που θα τεκμηριώσουν την αναγκαιότητά τους. Για τον λόγο αυτό απαιτούμε τις εκθέσεις που θα εισηγηθούν και Ζητάμε όλα τα δρομολόγια που είναι απαραίτητα για την πλήρη κάλυυη των αναγκών.
     στις 12.00 συγκέντρωση διαμαρτυρίας στη πλατεία Κλαυθμώνος και πορεία στη βουλή.
     Στις 15.30 Παράσταση διαμαρτυρίας στο περιφερειακό συμβούλιο Αττικής που θα συζητηθεί το θέμα της μεταφοράς των μαθητών, απαιτούμε α) άμεση λύση του προβλήματος της μεταφοράς και β) σχεδιασμός μόνιμης λύσης.
Δίκτυο Ειδικών Σχολείων

ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΠΡΟΕΔΡΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΚΑΙ ΔΣ ΠΟΣΕΕΠΕΑ ΜΕΣΩ ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗΣ

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ


      Στα πλαίσια της διαδικασίας προετοιμασίας της Εβδομάδας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (Δευτέρα 1/12 μέχρι Σάββατο 6/12) που το Διοικητικό Συμβούλιο της Ομοσπονδίας μας αποφάσισε να κηρύξει, θα πραγματοποιηθεί αύριο Πέμπτη στις 12.00, συνεδρίαση - συζήτηση των Προέδρων των περιφερειακών συλλόγων και του Δ.Σ. της ΠΟΣΕΕΠΕΑ, μέσω τηλεδιάσκεψης.

Τρίτη 30 Σεπτεμβρίου 2014

ΒΟΡΕΙΟ ΑΙΓΑΙΟ-ΟΡΙΣΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΕΕΠ-ΕΒΠ 2014

ΘΕΣΣΑΛΙΑ-ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΕΠ-ΕΒΠ 2014

ΗΠΕΙΡΟΣ-ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΠΡΟΣΩΡΙΝΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΕΠ-ΕΒΠ 2014

ΔΥΤ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ-ΟΡΙΣΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΕΕΠ-ΕΒΠ

ΑΤΤΙΚΗ-ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΒΠ ΣΕ ΣΜΕΑΕ 2014

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΩΝ ΕΕΠ-ΕΒΠ ΣΤΟ ΠΥΣΕΕΠ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΣΕΩΝ

 30/9/2014 

                                                  ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ
Των αιρετών μελών  του  Υπηρεσιακού  Συμβουλίου του  ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ  ΠΥΣΕΕΠ ΑΤΤΙΚΗΣ

 Προς τον  Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Αττικής 

Σχετικά με τη μείωση των πιστώσεων στις προσλήψεις αναπληρωτών ΕΕΠ & ΕΒΠ για τη στελέχωση των μονάδων Ειδικής Αγωγής και ΚΕΔΔΥ της Αττικής

κ.  Περιφερειάρχη, 
Η φετινή σχολική χρονιά 2014-2015 ξεκίνησε με αναρίθμητα προβλήματα  για όλους, Μαθητές- Γονείς – Εργαζόμενους στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. 
Είναι απορίας άξιο,  ενώ η πολιτεία γνωρίζει πολύ καλά τις ελλείψεις και τα χρόνια προβλήματα κυρίως σε ανθρώπινο δυναμικό που υπάρχουν στην Ειδική Εκπαίδευση αντί να τα αντιμετωπίσει,  τα αφήνει να διαιωνίζονται και να επιδεινώνονται σε βάρος της εκπαίδευσης των παιδιών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες χρόνο με το χρόνο.   Είναι ιδιαίτερα  εμφανής  η  ευθύνη της Πολιτικής Ηγεσίας των Υπουργείων Παιδείας και Οικονομικών.
Τα κενά που διαπιστώνονται ξεπερνούν και αυτά που υπήρχαν πέρυσι την ίδια εποχή, ενώ οι διατιθέμενες πιστώσεις είναι ιδιαίτερα ανεπαρκείς και διατίθενται με το σταγονόμετρο. Είμαστε βέβαιοι ότι οι καθυστερήσεις στις διαδικασίες υπηρεσιακών μεταβολών και προσλήψεων αναπληρωτών στην Ε.Α.Ε. δεν οφείλονται μόνο στην γραφειοκρατική δομή και λειτουργία των υπηρεσιών, αλλά και στην ηθελημένη περικοπή του χρόνου απασχόλησης και άρα των απαιτούμενων πιστώσεων.
        Οι   διαγνωστικές και υποστηρικτικές υπηρεσίες απλά δεν μπορούν να λειτουργήσουν με αποτέλεσμα να δημιουργούνται ουρές για γνωματεύσεις στα ΚΕ.Δ.Δ.Υ. τα οποία αντιμετωπίζουν σοβαρότατο πρόβλημα στελέχωσης.   
        Η διαχείριση της μιζέριας των λιγοστών πιστώσεων 40 για ΕΒΠ Γενικής, 25 για ΕΒΠ ΣΜΕΑΕ και 16 για ΕΕΠ για ΣΜΕΑΕ και 25 για τα 7 ΚΕ.Δ.Δ.Υ. της Αττικής κατάντησε μια διαδικασία απαράδεκτη με ουσιαστικά στοιχεία αναξιοπιστίας λόγω των χιλιάδων αιτήσεων και των πιεστικών προθεσμιών.
        Συγκεκριμένα,  παρ’ όλη την απίστευτα δύσκολη κατάσταση που επικρατεί, τα τοποθετημένα μέλη του Συμβουλίου, μαζί με τους αιρετούς, και τους αρμόδιους υπαλλήλους, προσπάθησαν να ολοκληρώσουν σύντομα σε πρώτη φάση την διαδικασία κατάρτισης των πινάκων του Ε.Β.Π. ώστε να στελεχωθούν τα σχολεία που δεν διέθεταν ούτε ένα μέλος Ε.Β.Π.. Κατέληξαν λοιπόν ομόφωνα στην κατανομή των ελάχιστων αυτών πιστώσεων με κύριο κριτήριο την μη ύπαρξη μέλους Ε.Β.Π. στα σχολεία ή τον μεγάλο αριθμό φοιτούντων μαθητών (Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.).

Κύριε Περιφερειάρχη, 

Αναρωτιόμαστε ποιος ο ρόλος του Υπηρεσιακού Συμβουλίου όταν η γνωμοδότησή του δεν λαμβάνεται υπόψη;
Με ποια κριτήρια επιλέχθηκαν σχολεία που είχαν στο δυναμικό τους Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό τι στιγμή που υπάρχουν σχολεία που δεν λειτουργούν γιατί δεν έχουν καθόλου προσωπικό; 
Διαμαρτυρόμαστε έντονα για την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στην Ειδική Εκπαίδευση και ζητάμε την ΑΜΕΣΗ  παρέμβασή σας στην πολιτική ηγεσία προκειμένου να διατεθούν οι αναγκαίες πιστώσεις για την στελέχωση των Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης και των ΚΕ.Δ.Δ.Υ. με στόχο την εύρυθμη λειτουργία των παραπάνω δομών. 

Είμαστε στη διάθεσή σας για οιαδήποτε πληροφορία ή διευκρίνιση.

                                                      Με εκτίμηση
                    Τα Αιρετά Μέλη του Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.

                                               Παναγιώτα Λεωτσάκου
                                               Δημήτρης  Αρβανίτης

Δευτέρα 29 Σεπτεμβρίου 2014

2024 ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ ΣΕ ΣΜΕΑΕ ΚΑΙ ΚΕΔΔΥ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΔΕ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ


       Μετά ερώτηση που κατέθεσαν στις 30 Ιουλίου 2014 βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ, την -από 3 Σεπτέμβρη 2014- απάντηση του Υφυπουργού Παιδείας κ. Αλεξ. Δερμετζόπουλου ( ότι είναι σε εξέλιξη η διαδικασία συλλογής στοιχείων) και την σχετική ενημέρωση που είχαμε από την Βουλευτή κα Τζένη Βαμβακά, παρουσιάζουμε τα επίσημα στοιχεία για τα λειτουργικά κενά σε ΕΕΠ και ΕΒΠ στις ΣΜΕΑΕ και τα ΚΕΔΔΥ από τις Π.Δ.Εκπαίδευσης της χώρας (στον πίνακα δεν φαίνονται οι αλλαγές μετά τις αποσπάσεις ΕΕΠ και ΕΒΠ αλλά δεν επηρεάζουν το σύνολο).   

Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. - Σεπτέμβριος 2014

ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ ΣΕ ΣΜΕΑΕ ΚΑΙ ΚΕΔΔΥ

ΕΕΠ: 1553 +- EBΠ: 471   -  ΣΥΝΟΛΟ ΚΕΝΑ ΕΕΠ –ΕΒΠ: 2024

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ
ΠΕ21-26
Λ/Θ
ΠΕ23
Ψ/Χ
ΠΕ24
Π/Ψ
ΠΕ25
ΣΧ/Ν
ΠΕ28
Φ/Θ
ΠΕ29
Ε/Θ
ΠΕ30
Κ/Λ
ΠΕ31 EΠ

ΠΕ31
ΚΙΝ
ΠΕ31
ΝΟΗ
ΕΒΠ

ΣΥΝΟΛΟ
ΠΕΡΙΦ
ΑΝ. ΜΑΚΕΔ-ΘΡΑΚ
15
19
2
9
14
7
22
3
3
3
22
119
ΑΤΤΙΚΗΣ
58
81
9
9
26
46
75
1
4
2
163
513
ΒΟΡ. ΑΙΓΑΙΟΥ
15
11
5
3
11
9
12
0
0
0
13
79
ΔΥΤ. ΕΛΛΑΔΑΣ
28
30
0
12
14
24
21
0
0
2
32
163
ΔΥΤ.ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
13
12
2
5
9
10
10
0
1
0
18
80
ΗΠΕΙΡΟΥ
6
11
1
6
4
5
10
0
0
0
12
55
ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ
22
28
5
10
14
18
27
0
0
1
24
149
ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ
9
10
1
5
4
4
9
0
0
0
13
55
ΚΕΝTΡ. ΜΑΚΕΔΟΝ.
35
63
4
23
17
26
51
0
2
4
60
284
ΚΡΗΤΗΣ
25
34
7
19
16
23
29
1
1
2
45
202
ΝΟΤ. ΑΙΓΑΙΟΥ
23
26
3
2
5
13
21
0
0
0
15
108
ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
15
16
2
14
8
16
19
0
0
0
28
118
ΣΤΕΡ. ΕΛΛΑΔΑΣ
16
19
2
9
2
11
14
0
0
1
26
99
ΣΥΝΟΛΟ
280
360
43
165
162
210
320
5
11
15
471
2024

ΣΗΜ.1: ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΕΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗΚΑΝ ΣΤΙΣ ΣΜΕΑΕ ΚΑΙ ΤΑ ΚΕΔΔΥ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΔΕ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΕΠ-ΕΒΠ
ΣΗΜ.2: ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΕΝΑ ΟΙ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΕΔΕΑΥ (περίπου 500 ΕΕΠ) ΚΑΙ ΤΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΕ ΕΒΠ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (περίπου 300 ΕΒΠ).